Gå til innhold

Fallout 3 preview osv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fallout 3

Fallout 3

Masse nytt info om Fallout 3.  :dribble:

8985372[/snapback]

old news mann! ;)

NMA

8985427[/snapback]

Rart siden begge plasse kom nyheten igår da......og det er MYE mer info på de linkene jeg gav enn det lille som du gav.

Dessuten er den som du gav datert IDAG.....ja sikkelig "old news"....herregud ka gjorde du fornoe? Google det bare for å kunne si "old news"....skulle tro du var en som postet på itavisen med det tullet.

Endret av nosync
Skrevet

sant det. Men heldigvis kommer det masse spennende innen den tid, så året vil nok gå fort.

Age of Conan, Crysis, World in Conflict, Spore osv. :thumbup:

Skrevet
Fallout 3

Fallout 3

Masse nytt info om Fallout 3.  :dribble:

8985372[/snapback]

old news mann! ;)

NMA

8985427[/snapback]

Rart siden begge plasse kom nyheten igår da......og det er MYE mer info på de linkene jeg gav enn det lille som du gav.

Dessuten er den som du gav datert IDAG.....ja sikkelig "old news"....herregud ka gjorde du fornoe? Google det bare for å kunne si "old news"....skulle tro du var en som postet på itavisen med det tullet.

8985509[/snapback]

Hehe. Ta det med ro mann, jeg mente det ikke som et angrep. Mente egentlig bare at jeg fikk med meg det tidligere, før jeg så posten :)

ikke "omg roflol sl0w n00b"...

Skrevet

Gledet meg til Spore nu i sommer, og det blei utsatt til neste år. Håper samme greia ikke skjer med F3, men er ganske sikker. Orker ikke og klikke mongo og få puls på 500 over dette, ettersom nyheter om utsettelse sikkert kommer og jeg ender opp med og surmule i ett år til :p

eneste positive er at jeg har oppgradert dataen når fallout 3 kommer. så jeg kan kjøre d uten hakking :D wee!

Skrevet

Speaking of which, now might be a good time to warn you -- unlike the enemies in Oblivion, enemy encounters are not scaled to your current level. This means that mindlessly wandering forth into the world, while is entirely possible, is not necessarily the wisest of choices.

Godt å høre at de har tatt til vettet. :-)

In the meantime, ponder this: between areas, the loading screen will display various character stats and figures, like how many miles walked. One of the stats was simply "Corpses eaten." When asked about that fascinating statistic, Todd Howard smiled and hesitated before refusing to go into more detail.

HAHA!

Skrevet

Mener jeg leste noe om at man kunne bli zombie i spillet. Hvordan det gikk for seg husker jeg ikke noe om. Kan jo være det som er grunnen til den noe pussige meldingen på lasteskjermbildet. :)

Skrevet
Speaking of which, now might be a good time to warn you -- unlike the enemies in Oblivion, enemy encounters are not scaled to your current level. This means that mindlessly wandering forth into the world, while is entirely possible, is not necessarily the wisest of choices.

Godt å høre at de har tatt til vettet. :-)

In the meantime, ponder this: between areas, the loading screen will display various character stats and figures, like how many miles walked. One of the stats was simply "Corpses eaten." When asked about that fascinating statistic, Todd Howard smiled and hesitated before refusing to go into more detail.

HAHA!

Liten Spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Iguana-on-a-stick i eneren og toern er ikke iguana kjøtt men kjøtt fra "klientene" til Doc Murdoc i Junktown. du kan utpresse iguana bob for cash etter du finner dette ut, men jeg var så dust og ete fler av disse før jeg fant d ut :cry:
Skrevet

Nja. Det var vel bare Iguana Bobs produkter dette gjaldt. Det er to forskjellige typer mat med navnet 'Iguana-on-a-stick' i spillet.

iguana-on-a-stick.gifiguana-on-a-stick2.gif

Skrevet (endret)

fallout-3-facts-that-could-save-your-life-20070701023053153.jpg

HVORFOR er det bloom på et sted hvor animasjon står nærmest stille? Er redd bloomen kommer til å ødelegge litt for helheten i spillet. Det som var så godt å se i FO1 og FO2 var den krispe, gamle og gode grafikken.

Men jeg gleder meg, for all del.

Endret av Nuust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...