Gå til innhold

Rainbow Six Online

aJens1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som er med på Rainbow Six online i dag? Finner bare amerikanere med dårlig headset online nå, slitsomt...

8980218[/snapback]

En kompis og jeg spiller online hver kveld, men begynner ikke før rundt 23..

Bare å hive seg med hvis noen vil, driver med coop story og kunne trengt et par til på laget.

Skrevet

Kan sikkert bli med hvis jeg er online. Blir litt slitsomt å høre folk fra USA som skriker og spiser potetgull eller hva nå det var som knaste sånn :p

Skrevet
En kompis og jeg spiller online hver kveld, men begynner ikke før rundt 23..

Bare å hive seg med hvis noen vil, driver med coop story og kunne trengt et par til på laget.

8980943[/snapback]

Cool... :cool: Mulig jeg henger meg med senere i kveld da. Hva er deres online nick? Er vel lettest og finne dere på den måten, eller er det noe annen måte og gjøre det på?

Mitt er i hvertfall aJens1

Skrevet (endret)

Dette var gøy :D Men det er sykt irriterende når spillet krasjer til xmb ... 2 ganger på et par timer er ganske dårlig.

Endret av shaker
Skrevet

Jeg kan ikke spille online, kommer slik "Playstation Network is disabled. Due Parental Controll restrictions" eller noe, men kommer på internett utenom RSV, kan none hjelp meg og få dette til og funke?

Skrevet

Siden det står Parental Controll restrictions så må du vel få en som er over 18 til å lage en konto til deg.. regner med du er under 18 siden du får opp dette?

Skrevet (endret)

Hei, jeg er med på spilling i kvell ass, har spillt i hele dag for å sette meg inn i greia, må prøve onlinegreia og.

MEN, jeg vet ikke helt åssn jeg finner andre norsker? Unnskylder meg med at jeg er jente og helt ny for online playstationspilling :!:

Uansett, min PSN er : Datax37

Endret av whatsofokkingever

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...