Xanitra Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 heroic loot tables. Hvor finner jeg den oversikten? nettopp begynt å intressere meg for heroic.. så da trenger jeg å vite hva som dropper. Takk for hjelp.
Amon Amarth Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 www.wow-loot.com www.wowhead.com www.thottbot.com www.allakhazam.com lov å prøve disse før man gir helt opp Wow Loot sin er sinnsykt bra bare gå på klassen din, også velger du heroic, så ser du hva du trenger fra hvilke instance Have fun doing heroics.
PSV Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 Ellers får man også heroic badges (Badge of Justice) som man kan bytte inn i noen helt greie items.
SnusHanen Skrevet 1. juli 2007 Skrevet 1. juli 2007 syns ikke utvalget av Badges er det beste forsåvidt, kunne vært litt mer variert innhold egentlig
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Wow Loot sin er sinnsykt bra bare gå på klassen din, også velger du heroic, så ser du hva du trenger fra hvilke instance Have fun doing heroics. 8980126[/snapback] Finner ikke noe om heroics der jeg. :S
SnusHanen Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 når du får listen nedover på lootet så trykker du bare på "heroic" der instance navnet står tror jeg så får du frem heroic lootet;) wow-loot.com er en knall side:)
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. juli 2007 Skrevet 2. juli 2007 Der ja. Tenkte det var en knapp helt øverst med en samling over alt bra heroic-gear jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå