Gå til innhold

Z37S aka S37S, en oversett gull-laptop?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På bildet så ser det ut som den har fingeravtrykksleser, men kan ikke finne dette i kravspesifikasjonen. Er det sikkert at den ikke har det?

Står ingenting om at det er inkludert her, og det vises heller ikke på bildene:

http://www.istnc.com/ProductCart/pc/viewPr...6&idproduct=735

8989964[/snapback]

 

På bildene på Multicom.no ser du at det er avtrykksleser mellom "musknappene"...

Lenke til kommentar

Slikke rapporter fra USA trenger ikke nødvendigvis bety det skapte grann for oss. Det har tidligere vært postet tilsvarende ting om modeller som har vært i salg i Europa i månedsvis. Multicom eller Asus Nordic vil kunne gi en bedre indikasjon på når den kommer.

Lenke til kommentar

Har XPS m1330 det der Intel Turbo minne opplegget da? En annen ting jeg har lagt merke til, som ingen har sagt noe om i topic'et er at m1330 har bare 100mbit lan connection, mens Z37S har gigabit lan connection. Det er ganske viktig for meg å ha gigabit connection. Til og med MacBook har det ffs. :) Skjønner ikke hvorfor m1330 ikke har gigabit, når laptopen er nettopp lansert.....

Lenke til kommentar

Noen som kan si litt om spillytelse på GeForce 8400M G? Jeg er mest interessert i om den klarer Age of Conan/Warhammer Online, med grei FPS på laveste instillinger/oppløsning. Er ikke så farlig å kjøre på høye instillinger, bare den klarer å kjøre det noenlunde ok...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...