Gå til innhold

overlord.. er det bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dere som har overlord her..

burde jeg kjøpe det? og hvordan er xbox live delen?

8974186[/snapback]

Om du likte demoen så er det vel brukte penger. Har ikke prøvd live delen, er for opptatt med singleplay delen =)

Skrevet

Overlord er nytt og originalt, og det er nettop derfor det er så genialt. Så langt viser det mye mer dybde enn forventet, noe som selvfølgelig bare er positivt. Definitivt verdt det om du likte demoen!

Skrevet

Overlord er herlig! Kjempe bra single-player, og flerspillerdelen er utrolig underholdende. Satt og spilte coop med en kamerat i går kveld. Ble noen timer gitt :!:

Skrevet

Noen som kan gi litt detaljer om split-screen (skjermen er vel ikke delt, men du skjønner..)?

Hvor mange spillere, og er det bare co-op?

Skrevet

tror eg skal kjøpe ett spill til nå, men det står mellom Overlord og The Darkness!

Skal ha begge 2, men skal bare ha ett av dem nå liksom. hva ville dere valgt?

Skrevet

du kan få en del av de bare ved å spille igjennom spillet på en relativt normalt måte etter hva jeg har sett til nå. Multiplayer poengene ser heller ikke ut som noe utrolig vanskelig å skaffe

Skrevet

Spilte demoen i går (kjøpte xbox360 i går =O) og synes det var råartig, selv om det lignet pikmin =D Minionene er så morsomme og kule (og snakke om søte :p) Artig å sparke han jestern så han sier ting om deg feks

"Keeper of the ruined tower" eller "Bully of jesters!" hehe. Elsker å sparke han ^^ Skal ønske meg spillet til bursdagen min =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...