Solefald Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Noken som veit korleis det går med utviklinga av Mafia 2? eg finner kun ting som er skrevet i 2003. så det er jo mildt sagt out of date
Zyrex_ Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Tror ikke det er offentliggjort så informasjon om det, det ble vel bekreftet at det skulle komme Mafia 2 for mange år siden, men kan jo være at de gav opp prosjektet siden de ikke har gitt lyd fra seg i ettertid. Og hvordan skal du fortsette på et spill som Mafia? For det første var spillet så tilnærmet perfekt det kan bli, iallefall når deg gjelder gameplay og historie. Det fortalte jo også alt som skjedde fra start til slutt, eneste jeg kan se for meg som er i nærheten av samme spillet må bli en "Salieri Rising" greie, der vi følger Salieri til makta. Men håper virkelig jeg tar feil. Hatt mange timer med moro med Mafia, absolutt et av tidenes beste spill i mine øyne
Solefald Skrevet 30. juni 2007 Forfatter Skrevet 30. juni 2007 Ja eg er helt enig. Mafia fikk meg til å lengte etter å leve på 1930 tallet klarte å leve meg inn i rolla. spillet ligger i min bunke med Fallout 1&2 som tidenes spill. Begynner å lure på om eg må spille det på nytt igjen. Mafia var grunnen til at eg var så spent på Gudfaren, men det var jo rett og slett elendig.
AndyG Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Begynte på nytt med Mafia her om dagen selv :-) Ang. Mafia 2 er det såfremt jeg har sett ikke kommet noe ny info. Det ble faktisk bekreftet at oppfølgeren var under utvikling og det ble vist et bilde som ryktene skulle ha det til at kom fra Mafia 2. Dette bildet ble aldri bekreftet dog, så var antakelig fake. Siden er det ingen som har sett eller hørt noe ang. toern :S
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Mafia expected in 2006-2007 "Now we have a new comment from John Nielsen of Illusion Softworks stating that the game is not cancelled, and will be available for the PC and Xbox sometimes in 2006-2007. Very good news indeed." Selv om artikkelen er fra 2005, så sier de jo 2007
Fritz0r Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 sjekker du Illusion Softworks sine sider, ser du at det ikke er noen refferanse til Mafia 2 under "Games under development" seksjonen, bare -> "Enemy in Sight" som ikke har noen slipp dato.
AndyG Skrevet 30. juni 2007 Skrevet 30. juni 2007 Jeg hadde ikke sett artikkelen NightBlade henviser til, men jeg velger fortsatt å tro at det kommer et Mafia 2. Det er jo tross alt særdeles etterlengtet, og det betyr jo penger :-) Hvem kan motstå fristelsen?
Fritz0r Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Fant nettopp på www.bluesnews.com: Mafia 2 Announcement Nears [August 17, 2007, 10:37 am ET] - Tiscali Games has uncovered word that a Mafia 2 announcement is in the offing, having discovered a ratings listing for a trailer that will show off the game at the Games Convention in Leipzig, Germany. A subsequent post on IGN says to expect an announcement next week, while a post on Computer and Video Games suggests that the sequel to Illusion Softworks' life-of-crime game may be officially announced as early as today. Illusion actually revealed they were at work on a Mafia sequel back in late 2003 (story), but nothing has been mentioned of this project since then. Link til Tiscali games: http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=23605 Computer and videogames link: http://www.computerandvideogames.com/artic...170309&skip=yes
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=815158&hl=
Fritz0r Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Det er jo en ny tråd...denne er jo den orginale
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Er alltid Gamer.no sine tråder som blir beholdt og diskutert i. De bruker jo å stenge tråder som inneholder samme informasjon som deres artikler. Dessuten er det greit å samle det på et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå