Mojo Pin Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Hei! Er på tide å oppgradere datamaskinen min. Jeg skal vel så og si bytte ut det meste. Dette skal jeg beholde: Skjerm, tastatur, mus etc. Skjermkort: Gainward GeForce 7600GS 256MB GDDR3, AGP8X Lydkort: Creative SB X-Fi Xtreme Audio Strømforsyner: Original til Dell Dimension 8300 (400 W, tror jeg) 2 IDE harddisker DVD-spiller og DVD-Brenner Jeg skal ha dette (ASRock 4CoreDual-VSTA) hovedkortet. Det jeg trenger: Prosessor Ram Kabinett, ikke noe fiksfakserier med neonlys etc, men et helt straight et. Lite støy! God, men samtidig stillegående kjøling En S-ATA disc Noen som kan hjelpe meg med å finne noe som passer til det jeg allerede har eller skal kjøpe? Takker for alle svar edit; kanskje en fordel å si noe om pris også! Det hele kan ikke overstige 5000, men kan gjerne være under Vil ha en rask pc, men trenger den ikke til noe gaming. Mojo Endret 29. juni 2007 av Mojo Pin
Korka Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Jeg kan anbefale Antec P180/182 som kabientt, finner den i prisguiden... Har den selv og det er veldig bra kjøling på den og bra luftflyt... Er ikke mye støy i det heller, viftestyring på de tre stock viftene også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå