hølands_gutt Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 hei=) jeg lurer på hvordan går man opp i class? håper på kjappt svar, takker på forskudd:D du oppgraderer din honor med tjene "points" jo høyere points jo fortere går du opp i honor, men så fort du skyter på dine lagspillere, vil du få ROE, altså minus poeng fordi du skjøt på lag kameraten.
Devil123 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 hva skal man trykke for å få en "perfekt" landing med fallskjerm?
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. november 2007 Skrevet 17. november 2007 hva skal man trykke for å få en "perfekt" landing med fallskjerm? jeg trykte ikke noe, bare ikke trykk E for mye
hølands_gutt Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Bare husk land i den "sirkelen" og trykk E når du er på vei til å lande sånn cirka 10-20meters avstand
Mynotir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Sluttet å spille det etter et par dager. Det er bare slitsomt. Altfor mye venting, og når du endelig har ligget der en stund og det kommer noen så dreper de meg Like urban warfare ganske godt da, men det blir litt for tregt for meg allikevel.
MMinimix Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) hei eg skulle hatt noko jelp med og komme meg igjennom ruteren med spillet. eg prøver og komme ut på internett men det går ikkje. det går ikkje and og spele multiplayerspel på nettet. og lurte på ka portar a.a bruker og tips til konfigurering. Endret 1. januar 2008 av MMinimix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå