Gå til innhold

Beste Horde realm?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg trivdes da på Al'akir når jeg var der. Mange kule folk der og, artig realm. Virker som det er slik på Sylvanas og, hvor jeg (og en del andre fra forumet) har rerollet. Hadde jo vært moro med enda flere fra forumet :)

 

Mange greie folk her og. Moro i Barrens general chat 24/7 og forresten.

 

(Fikk whisper om jeg ville bli boosta idag :D Dinga 2 ganger under boosting session)

Lenke til kommentar

Daggerspine.

Massevis norske horder der.

Kjenner flere guild som består av hovedsaklig norske spillere.

 

Dette er en server som anbefales av blizz, pga mid. befolkning.

Greit å levle opp og enkelt å komme i kontakt med hyggelige folk.

 

Og,, vet ikke om du synes det er et pluss, men i flg. et par målinger så er horde i overtall der.

46% Alliance // 54% Horde

 

http://www.realmhistory.net/daggerspine/53/realm-news.html

Endret av beerlover
Lenke til kommentar

Ja ikke sant?

Altså et relam kan virke kjempebra for en spiller, og det stikk motsatte for en annen.

Personelig driter jeg i hvilken nasjonalitet en spiller har, bare han eller henne oppfører seg. Dessuten er det idioter på alle servere, møkka holder seg dessverre ikke bare på et sted.

Min anbefalling til deg er å starte der noen du kjenner spiller. Gode venner du kan stole på betyr veldig mye i wow. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fikk kanskje ikke frem poenget mitt helt, men mener at det er så mange servere, og de fleste har bare spilt på noen få.

Så man kan ikke anbefale en server utifra det, kanskje det er mange andre servere som er mye bedre på akkurat det du nevner. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...