Gå til innhold

Argon, Hifiklubbens merke, Noe å satse på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den anbefalingen er overdrevet ;) Og jo lenger ned i prisklassen man går jo mindre betydning har det også. Ja,lydsignaturen vil bli noe forskjellig men fortsatt helt akseptabel og i mange tilfeller helt greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på VE-5 ja men de er så ekkle o0

men ender nok opp med de ja, siden det blir bedre lydbilde og de er så rimelige ^^. Og så må jeg såklart ha VE-5c :) men dette blir ikke med en gang da.

Skrevet
Hehe, syns de er litt søte jeg. :p Søte små 5-tommere i de.

9137097[/snapback]

xD skal ned å høre de.. tror jeg.. ellers har jeg sett på brukte gulvstående.. er så dyrt med stativer.. :p DAli blie 6006 og 3003, så gøye ut:p

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Jeg mener at Argon er et hakk over Dynavoice/Proson. Dermed ikke det værste du kan få fatt i.

Skrevet

Ikke totalt enig. Er enig med Lyd og Bilde i at F6 slår 4040 til tross for prisen og har selv hørt noen overbevisende Prosonhøyttalere. Syns at det er inntoget av disse store monstrene til Proson og hvilke steder de selges som ødelegger ryktet deres til en viss grad.

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Personlig gikk grensen med Proson Stratego 210.

Skrevet (endret)

Enig, Proson HAR gode høytalere, men de som selger best er som flerek nevnte, Stratego. Både 10" og 12". De selger som bare det på komplett. Ødelegger proson litt =(

Edit: leif var her ^^

Endret av Effectiv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...