Programvare Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har nå tenkt å kjøpe meg San Andreas til PS2, men jeg finner nesten ingen steder å få kjøpt det. Jeg snakker om fysisk butikk, altså ikke nettbutikk, men butikk. Jeg finner det ikke på Lefdal, Elkjøp, Spaceworld, Ebgames, expert, elprice, men platekompaniet har det. Men gi meg gjerne noen fler, så jeg har litt alternativer. Det bør helst koste rundt 200 spenn, eller lavere Takk
Programvare Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Skrevet 27. juni 2007 Det haster fortsatt... Hjelp meg da...
Programvare Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Skrevet 27. juni 2007 (endret) Har sjekka Lefal, Elkjøp, expert, freerecordshop, ebgames og spaceworld, men ingen av de hadde det.. Endret 27. juni 2007 av Metalheart
Eremal Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Ja, men hva by? Hjelper fint lite om jeg sier at Playcom Åsane har det inne om du bor i tromsø..
Programvare Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Skrevet 27. juni 2007 Kommunen er Rælingen, et lite sted utafor Oslo. Den bittelille byen heter Løvenstad... Jeg bor nærme Lørenskog og Strømmen...
steinar2000 Skrevet 27. juni 2007 Skrevet 27. juni 2007 Om noen skulle lure på hvor man finner det i Trondheim vet jeg at de har/hadde det inne på Spaceworld på Trondheim Torg og Siba på Lade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå