Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lydproblemer i bil


roht

Anbefalte innlegg

Hallo folkens,

 

Har i ei tid hatt eit ganske irriterande problem med anlegget i bilen. Av og til kan lyden plutseleg bli vekke - då for det meste når det er ekstremt varmt eller når det blir køyrt over småhumpar.

 

Eg har funne lokasjonen til problemet, høgre hattehøgtalar - koplar eg den ut ifrå systemet fungerar alt fint, uansett kor heitt eller humpete vegen er. Har forska litt på den og det viser seg at eit bittelite trykk på membranen eller ytre oppheng vil få lyden til å stoppe / starte igjen. Veldig "sensitiv" viss eg kan seie det på den måten.

Merk at dette ikkje er tilfellet på den andre hattehøgtalaren...

 

Er det nokon her som har kjennskap til liknande problem og eventuelt ei løysning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok høytaleren som får en form for kortslutning, og dermed aktiverer forsterkerens mute-funksjon (som er der for å unngå å ødelegge seg selv og andre komponenter ved feil).

 

Jeg vil tro deffekt høyttaler altså.

Endret av jonepet
Lenke til kommentar

Har nissan primera 96 modell.

Spelaren blir jo litt varm, men som sagt, det er ingen problem så lenge eg koplar ut den eine høgtalaren.

Og nei, har ikkje prøvd med ein anna spelar...

Defekt høgtalar kling ikkje mine øyrer :p den fungerer som berre det viss ikkje det er mykje vibrering baki der (køyrer på humpete vegar, men og når det er ekstremt varmt i bilen)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...