Gå til innhold

Kjøpsråd Bluetooth handsfree til Nokia N80

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er på trappene til å kjøpe meg et bluetooth handsfree set til min Nokia N80. Jeg har aldri hatt et slikt handsfree sett tidligere og er litt usikker på hva jeg skal kjøpe. Kravene mine er at det skal ha litt batterikapasitet samt være behagelig å bruke. Min lokale mobilpusher mener jeg bør holde meg til Nokia headsett, da "uorginalt" kan gi trøbbel.

Noen som har innspill/anbefalinger å komme med?

Med vennlig hilsen,

Øyvind.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

det holdesegtilnokiaforandregirtrøbbel utspillet er jeg litt usikker på, jeg har et plantronics headset som fungerer ypperlig med min + en annen mobil.

om nokia ikke tåler andre merker er jeg litt skeptisk til, uten at jeg skal si noe 100% sikkert. ;)

etter det jeg har hørt kan headset fra andre produsenter fungere minst like bra som mobilprodusentens egne.

Endret av hernil
Skrevet

Det tror jeg er bare tull fra forhandlers side som kanskje ønsker å tjene litt ekstra (nokia bt handsfree er dyre).. Selv har jeg brukt både et Sony Ericsson samt et Samsung bt handsfree set med N80 uten noe som helst problemer. Bruker fortsat Samsung sitt den dag i dag, uten noe som helst trøbbel.

Skrevet

Hadde ikke handlet hos han typen der igjen! :!: Han veit ikke helt hva han prater om.

Har hatt en Logitech BT-handsfree av den rimelige typen (kosta vel 300 kr på Binders tror jeg) og en Nokia BH-900 nå og må si jeg er imponert over Nokiaen. Mye bedre mic (micen er fort et problem på BT-handsfree pga plasseringen, gir fort mye støy). Klar over prisforskjellen på de to (ga omtrent 600 kr for Nokiaen, tilbud på Amentio for en stund tilbake), men Nokiaen er intet mindre enn genial. Kan stå på jernbanestasjonen med tog susende rundt ørene på meg og personen jeg prater med hører meg like krystallklart.

Veit Jabra, SE, Samsung osv har tilsvarende modeller om noen av de sitter bedre på øret! Prioriter komfort og mic ved valg av en slik handsfree-løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...