Gå til innhold

[LØST]ThermalTake BT vs. Zalman CNPS9700LED?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg kommer til å gå for en ThermalRight 120 Ultra Extreme. Noe av det beste du får på markedet. Ganske dyr da, men du får det du betaler for. :)

Noen som har erfaringer med den? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den Typhoon'en kan du få billig av meg. Makan til noe dritt å montere og har lett for å bli skjeiv. Dårlig kjøling på lav rpm og bråkete når viftehastigheten blir skrudd opp. For noe dritt.

8957216[/snapback]

Så fordi du ikke klarer å montere noe så enkelt som Typhoon'en, så er den noe dritt? :whistle:

Har en sånn selv. Svært enkel å montere og kjøler veldig bra. Den gjør det jo veldig bra i tester, så den skulle være et trygt valg.

8972272[/snapback]

Jeg har montert cpuvifter og pc'er siden 1990 så jeg burde vite hvordan ?

8972516[/snapback]

Tja,hva skal man si.

Monterte helt enkelt en typhoon på mitt Striker extreme, og der er det IKKE god plass. :cool:

Skrevet
Den Typhoon'en kan du få billig av meg. Makan til noe dritt å montere og har lett for å bli skjeiv. Dårlig kjøling på lav rpm og bråkete når viftehastigheten blir skrudd opp. For noe dritt.

8957216[/snapback]

Så fordi du ikke klarer å montere noe så enkelt som Typhoon'en, så er den noe dritt? :whistle:

Har en sånn selv. Svært enkel å montere og kjøler veldig bra. Den gjør det jo veldig bra i tester, så den skulle være et trygt valg.

8972272[/snapback]

Jeg har montert cpuvifter og pc'er siden 1990 så jeg burde vite hvordan ?

8972516[/snapback]

Tja,hva skal man si.

Monterte helt enkelt en typhoon på mitt Striker extreme, og der er det IKKE god plass. :cool:

8976973[/snapback]

Litt off topic:

Har en lærer som har holdt på med pc siden 1960, men han kan ikke så alt for mye om det alikevel(fakta)! ;)

ThermalRight 120 Ultra Extreme er nok et veldig bra valg...har ikke noe erfaring med den, men har lest mye bra om den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...