Gå til innhold

Prisvurdering: Brukt C2D 6300, 2 GB minne, 300 GB


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg reiser til høsten i militæret og ønsker i den anledning å selge min stasjonære PC med disse spesifikasjonene:

 

 

Core 2 duo 6300 1,86 GHz

2x 1024 MB DDR2 ram (usikker på type, men har vel ikke mye å si?)

Samsung S-ata 300 GB harddisk

NVIDIA GeForce 6600 GT

DVD-brenner

 

I tillegg tenkte jeg å levere med min 17" LCD skjerm dersom det kan plusse på prisen noe særlig. Det er en NEC 1770NX. Dersom jeg ikke får tilbake mer enn rundt 500 kroner for denne gir jeg den heller til min søster.

 

Tastatur og mus følger med, men disse er av enkleste sort (standard logitechpakke som har fungert fint i alle år, optisk mus).

Hva kan jeg forvente å få igjen for denne maskinen? Husker ikke hva jeg la ut for den i sin tid, har hatt den et halvt år omtrent, aldri vært noe problemer med den. Leveres forsåvidt uten software, jeg bruker ikke penger på sånt. Kan jo slenge ved en Ubuntudisk, men det er vel ikke noe som plusser på prisen akkurat?

 

Har også en annen maskin stående, hva kan den være verdt? (AMD 3500+, 1 gb minne, 160 GB harddisk, 9600 pro, dvd brenner)

 

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor holder du til da?

Jeg er på jakt etter en relativt billig og enkel måte å komme meg inn i PCI-X verdenen, hehe.

Og det oppsettet ditt ser jo ut til å være mer oppgraderingsvennlig enn mitt med agp og ødelagt cpukjølefeste (kjøler festet med tech 7, haha)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...