Gå til innhold

Driverinstallasjon etter formatering...


Anbefalte innlegg

Har nettop formatert laptopen min (dell d520) og installert XPpro SP2. Hadde fra før Vista, men jeg likte det ikke noe særlig.

 

Hva må jeg installere av drivere for at pc`en skal fungere som før jeg formaterte? Kommer bl.a ikke på nett etter at jeg installerte, så regner med jeg må installere en nettverkskort-driver. Er det mulig dell har en "driver-pakke" som det er mulig å laste ned noe sted, så jeg slipper å leite etter alle driverene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
takker. fant siden selv også.

litt usikker på hvilke drivere jeg må installere, da det står viktig eller anbefalt på mange av driverne.

8951300[/snapback]

ALLE

8952202[/snapback]

 

Tull.

 

Mye av den dritten du finner der inne er sikkert pakket sammen med diverse dritt programmer fra dell. (Nå har ikke jeg dell, ei gidder jeg å sjekke, men vet at dette er tilfellet hos f.eks HP.)

 

Sørg for å få skjermkort, lyd, eventuelle mousepad drivere og selvsagt nettverk i orden. Hvis du senere savner noe, eller finner ut at det er noe viktig du har glemt - installer dette.

 

Det er helt unødvendig å gjøre maskinen treg med unødvendig søppel, microsoft har gjort en god nok jobb med tregheten på OS'ene sine fra før av. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...