Nyttnavn2013 Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 (endret) Hei! Jeg bynner rett på med problemet, Poblemet er at jeg logger innpå en Ventrlio server og skal snakke virker ikke det å trykke på snakke knappen eller slik at når jeg snakker blir det automatisk snakking..Jeg trodde at de var ikke værre en at jeg vbar muta, men jeg har VentriloMix og sjekka da en annen server, samme problemet...Noen som vet hva jeg skal gjøre? irriterendes når folk sier ¨Er du døv eller? Jeg sa Hei!¨ Takker for alle svar Edit: Jeg er ikke sikker om dette er rette plassen for posten, så det er bare å raportere\Flytte den (vist du er mod da). Endret 25. juni 2007 av Wart1n
Nyttnavn2013 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 (endret) Ver så snill og hjelp meg! Trenger å snakke! Men litt rart egentlig, Plutselig så virker ikke snakkinga.. :*/ Endret 25. juni 2007 av Wart1n
Nyttnavn2013 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Skrevet 25. juni 2007 JIPPI! var bare en bror som hadde fikla med den og muta JIPPI! FIKSA
Jarmo Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.
Anbefalte innlegg