Gå til innhold

Bilde på " CD-platen "


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har en cd plate som er helt hvit og jeg vil gjerne " lime " et bilde på CD-platen hvordan kan jeg gjøre det uten og kjøpe allverden ?

8942923[/snapback]

 

 

Ta en kikk her hos komplett under deres "Label-produkter"-seksjon :):thumbup::thumbup::thumbup:

8942974[/snapback]

 

 

Edit: Trygve-Leif stakk innom, men fikk kasta'n ut

Lenke til kommentar

Det er ikke veldig anbefalt å lime ting på platen, selv ikke med et slikt sett. Problemet er nok noe oppskrytt og jeg tror ikke sjansen er særlig stor for det, men det kan i verste fall ødelegge spilleren. Men de vanligste problemene er at DVD/CD'en blir ødelagt, limet på labelen kan løsne folien dataen er brent inn i i varmen som blir utviklet når platen spilles. "CD vekslere" og liknende utstyr har heller ikke en tendens til å like dem.

Men igjen dette skjer ikke ofte, du må nok være litt uheldig for å få trøbbel med det. Tenkte bare å si i fra.

 

PS. Printere som kan skrive på CD/DVD'er er ganske billige. F.eks. Canon Pixma iP4300(selv bruker jeg 4200)

Lenke til kommentar
Det er ikke veldig anbefalt å lime ting på platen, selv ikke med et slikt sett. Problemet er nok noe oppskrytt og jeg tror ikke sjansen er særlig stor for det, men det kan i verste fall ødelegge spilleren. Men de vanligste problemene er at DVD/CD'en blir ødelagt, limet på labelen kan løsne folien dataen er brent inn i i varmen som blir utviklet når platen spilles. "CD vekslere" og liknende utstyr har heller ikke en tendens til å like dem.

Men igjen dette skjer ikke ofte, du må nok være litt uheldig for å få trøbbel med det. Tenkte bare å si i fra.

 

PS. Printere som kan skrive på CD/DVD'er er ganske billige. F.eks.  Canon Pixma iP4300(selv bruker jeg 4200)

8943705[/snapback]

 

Takk Takk for svaret :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...