drool Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Hei. Er det noen som har noen erfaring med JUnit/JunitEE? Jeg har laget både TestCase og TestSuite. TestCasene kommer opp i testservleten, men ikke TestSuitene Har fulgt guidlines fra www.junitee.org. But no use. Skulle gjerne ha fått til å lagt til en TestSuit da det blir litt tungvindt å legge til TesCases både i Suiten og i "config" til JnuitEE.
jogrba Skrevet 29. juni 2007 Skrevet 29. juni 2007 Hei, Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men det finnes et lignende testrammverk, kalt TestNG: TestNG. Se under "Documentation". Kanskje du finner noe der som kan hjelpe deg. Hei. Er det noen som har noen erfaring med JUnit/JunitEE? Jeg har laget både TestCase og TestSuite. TestCasene kommer opp i testservleten, men ikke TestSuitene Har fulgt guidlines fra www.junitee.org. But no use. Skulle gjerne ha fått til å lagt til en TestSuit da det blir litt tungvindt å legge til TesCases både i Suiten og i "config" til JnuitEE. 8940676[/snapback]
drool Skrevet 4. juli 2007 Forfatter Skrevet 4. juli 2007 Hei, Jeg har ikke noe svar på spørsmålet ditt, men det finnes et lignende testrammverk, kalt TestNG: TestNG. Se under "Documentation". Kanskje du finner noe der som kan hjelpe deg. Hei. Er det noen som har noen erfaring med JUnit/JunitEE? Jeg har laget både TestCase og TestSuite. TestCasene kommer opp i testservleten, men ikke TestSuitene Har fulgt guidlines fra www.junitee.org. But no use. Skulle gjerne ha fått til å lagt til en TestSuit da det blir litt tungvindt å legge til TesCases både i Suiten og i "config" til JnuitEE. 8940676[/snapback] 8967818[/snapback] Takk for svar, men er nødt til å bruke JUnitEE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå