Gå til innhold

Hva har skjedd med spiderman sin webshop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns Spiderman i Trondheim er en god butikk. Er ikke dit jeg går hvis jeg skal kjøpe et spill "alle" butikker har (mest pga pris), men er det noe spesielt jeg er ute etter, går turen dit. Var der jeg fikk tak i Zelda: Minish Cap til en god pris, et spill jeg ikke klarte å finne noen andre steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De er klar over det, det er webmastern til Game som er ufattelig lat etter hva jeg har blitt fortalt. Faktisk syns jeg de i Trondheim burde drite i Game og fortsette for seg selv, for det er uten tvil beste spillbutikken vi har. Når alle andre butikker ikke har ett spill på lager så har de det garantert omtrent. De har også masse tilbehør som ingen andre har.

9531069[/snapback]

Ettersom butikken i Trondheim faktisk har vært en Game-butikk med Spiderman-navnet i et år nå, så er det jo strengt tatt Game-kjedens fortjeneste at de faktisk har de spillene og det tilbehøret på lager som du skryter av, så jeg skjønner ikke hvorfor du har lyst til at de skal bryte ut av kjeden.

Game kommer neppe til å få noen egen nettbutikk i Norge, de har ikke en i Sverige der de har over 50 butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...