Gå til innhold

heve kjøpet på mobil


Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg rett til å heve kjøpet på min mobil som jeg kjøpte på nettet dersom jeg har levert den inn til ett nokia verksted (jeg har nokia) 2 ganger og den fortsatt er ødelagt. (garantien gjelder ennå)

 

 

 

hvis det er slik (hvordan gjør jeg det da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den får samme feil for 3. gang (altså reparert to ganger tidligere) så kan du heve kjøpet. Butikken kan likevel kreve å få inn mobilen for å sjekke den og kjøre en reklamasjon mot Nokia.

 

Ta kontakt med butikken!

Skrevet

men hvis jeg får telefonen tilbake fra andre reprasjon og den fortsatt ikke er som den skal være. må jeg da sende mobilen,utstyret,papirene som bekrefter kjøpet og papirer som bekrefter reprasjonen tilbake til nettbutikken og så får jeg pengene tilbake. :hmm::hmm::hmm:

Skrevet

Hvis du har fått den igjen etter 2. gangs service med SAMME FEIL og feilen er det fortsatt må du sende den inn på nytt til butikken med en forklaring på hva som er feil osv. (de har sikkert et skjema) samt tidligere servicerapporter. Å sende med kjøpskvittering er like greit.

 

Da sender de telefonen videre til et verksted og hvis de finner feilen der inne så har du krav på å kunne få heve kjøpet ja.

Skrevet

om det er nye feil så har du ikke krav på og heve kjøpet, du kan forhøre deg med utsalgs stedet, men de sier mest sannsynlig nei.

 

Ellers så er det som Datating sier, ved 3. feilen og det er samme feil så har du krav på ny, uansett hva deler som ble byttet.

Har den vert inne på service 2 ganger og det er forskjellige ting så nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...