Gå til innhold

Får feilmelding hver gang Winamp åpnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Får denne feilmeldingen hver gang jeg åpner Winamp. Noen som har hatt ligende eller vet hva som må til for å bli kvitt den?

Takker for svar

post-91083-1182696324_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avinstaller winamp, kjør registerrensere (f eks ccleaner) og sjekk at alle systemfilene er intakte på følgende måte:

Finn KJØR på startmenyen. Her skriver du sfc /scannow og trykker enter. Nå sjekker PC-en at alle systemfilene er som de skal. Husk å ha windowsplata liggende klar i fall du blir spurt om å sette inn denne.

Nå restarter du PC-en og prøver å installere Winamp igjen. :)

Skrevet

Det funka daarlig. Fikk opp blaaskjerm naar jeg starta opp, saa jeg starta med siste fungerende konfigurasjon, og da starta den. Men naar jeg da installerte Winamp igjen, saa kom samme feilmelding opp.

Skrevet (endret)

Det kan være noe i veien med selve Windows siden Kernel32.dll nevnes, og siden du får blåskjerm. Kjør en virussjekk, evt. legg inn Windows på nytt om problemet bare fortsetter.

Endret av skag1
Skrevet

Har nylig formatert, og jeg er 99% sikker på at jeg ikke har virus. Har også prøvd å erstatte KERNEL32.dll med en "original" versjon uten hell.

Glemte forresten å si at Winamp fungerer etter jeg har trykt OK på feilmeldinga. Men det er bare det at det er irriterende å få den feilmleldinga opp hele tida.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...