the_masked_cow Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 (endret) Pattern: Red Whelp Gloves jeg spiller horde på scullcrusher, som jeg holder på å twinke. jeg vil kjøpe denne oppskriften på red whelp gloves. det ville vært fint om oppskriften kunne legges ut på auksjonshuset i booty bay. si ifra hvis noen vil selge. i følge thottbot selges den av Wenna Silkbeard i wetlands til 16 sølv. edit: problemet er at den selges kun for allie. jeg betaler godt Endret 24. juni 2007 av the_masked_cow
v-gard Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Pattern: Red Whelp Gloves jeg spiller horde på scullcrusher, som jeg holder på å twinke. jeg vil kjøpe denne oppskriften på red whelp gloves. det ville vært fint om oppskriften kunne legges ut på auksjonshuset i booty bay. si ifra hvis noen vil selge. i følge thottbot selges den av Wenna Silkbeard i wetlands til 16 sølv. edit: problemet er at den selges kun for allie. jeg betaler godt 8933761[/snapback] 5% chance of dealing an average of 20 damage = +1 damage. Very fun little gloves, though.
TheInfamous Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Er det verd det? Ikke heller satse på disse, eller disse ?
Schjellin Skrevet 24. juni 2007 Skrevet 24. juni 2007 Er det verd det? Ikke heller satse på disse, eller disse ? 8934755[/snapback] Bedre med di første du posta ja
xanth0s Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Kan du ikke bare lage en alliance alt å kjøpe de. Å legg de inn på AH selv. Load din twink å kjøp de ut ?
TheInfamous Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Hvis han er på PvE server (Normal), så kan han lage en ally på samme server. Men han må jo uansett levle den noe, for å få handlet den. Og evt. satt den på AH.
Gnimmels Skrevet 25. juni 2007 Skrevet 25. juni 2007 Kan vel ikke kjøpe noe du selv, eller dine alts har lagt ut på AH tror jeg.. Klarte hvertfall ikke jeg en gang:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå