Gå til innhold

Friends-quiz! (Les første post)

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting. Tiamin sa jo at svaret mitt var riktig, skulle jeg ikke komme med neste spørsmål?

Og hva er galt med spørsmålet? Jeg vil ha nanvet på den første som snakker i serien, dvs hvem er den første til å si noe i episode 1, sesong 1.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... De sitter i sofaen... Ross, Chandler, Phoebe, Monica og Joey. Rachel kommer jo stormende inn etterpå, gjør hun ikke?

Jeg kan bare gjette, men... Ross?

Skrevet (endret)

Jeg har ikke hørt noe om NAVNET til katten. Dessuten Camrot hadde rett. Anyway, navnet til katten?

Endret av Deminust
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Fluffy Mewington het katten. Kunne du ikke bare sagt du skulle ha navn på katt med en gang.

Leno, Ross er ikke til stede i starten...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Spørsmålet mitt står rett over.

Jeg vil ha nanvet på den første som snakker i serien, dvs hvem er den første til å si noe i episode 1, sesong 1.

8949586[/snapback]

Skrevet
katt?

8943617[/snapback]

Katt er det riktige svaret. :)

8948920[/snapback]

Tiamin skrev det over, som verifiserer at det var Camrot sin tur. Ikke noe mer rot her nå.

• Liker 1
Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Monica er den første vi hører med replikken "There's nothing to tell. It's just a guy from work."

Værsågod neste.

Skrevet

Jeg fortsetter da.

Dette er et todelt spørsmål, og den som svarer, må kunne begge for å få riktig.

Hva er joey forkortelse for (dvs. hans hele fornavn)

og hva er en joey? (ikke personen, men Joey generellt)

• Liker 1
Skrevet
Regner med at Joey er forkortelse for Joseph, å en "Joey" er en silver fourpenny piece.

8959542[/snapback]

Joey er kort for Joseph ja, men den med Joey er feil. Det er nok riktig, men i serien bruker de det jeg tenker på.

• Liker 1
Skrevet
En Joey: How you doin'?

8962966[/snapback]

En joey er en Baby Kangaroo. Dette er fakta, og i serien får vi høre at han signerer ett eller annet "Baby Kangaroo Tribbiani".

Den som vil kan komme med neste.

• Liker 1
Skrevet

Hva er navnet på skuespilleren som var Monicas store kjærlighet frem til hun falt for Chandler. Mannen er øyelege, noe også sønnen han sin er ( altså i rollen i Friends)

Skrevet

Herlig! :)

Spørsmål...

Når Phoebe bytter navn til Princess Consuela Bananahammock... Hva bytter Mike navnet sitt til?

Denne er vel meget enkel for de som faktisk har sett episoden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...