Gå til innhold

Medal of Honor expansions starter ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Allied assault starter akkurat som det skal, men hvis jeg prøver å starte spearhead eller breakthrough blir skjermen svart og hopper tilbake til desktop med en gang :cry: ...... jeg bruker ikke noen crack...har prøvd å reinnstalere, patche, prøve uten patch.....ingenting funker!! kan noen hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Prøv å endre navn på exe-fila (til den utvidelsespakken du vil kjøre) til mohaa.exe (ta backup av den originale mohaa.exe først). Skal visstnok virke for noen.

Skrevet

Jeg henger meg på denne diskusjonen med ett spørsmål:

Har orginal CDer fra medal of honor allied assult, poblemt er at jeg har mistet innstruksjonsboken hvor kodene for oppstart er, er det noen her som kan hjelpe?

Skrevet

Prøvde å reinnstalere og patche igjen, men nå funker ikke allied assault heller..

får denne feilmeldingen: "WARNING: Medal of Honor requires a video card with multitexturing capability" noen som kan hjelpe meg!! :cry: Har lyst til å spille moh!!

Skrevet

Woohooo!! fikk det til å funke nå... Lasta ned nHancer og la inn mohaa.exe, moh_spearhead.exe og moh_Breakthrough.exe på nytt... funker :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...