Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips på ATVer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg leter etter en ATV som går and å få registrert. Har noen noen tips på hva jeg bør kjøpe? Kan betale opp til 14k for den, og vil ha en som helst kan gå opp i 70-80 km/h hvis det er muligt :) Jeg vil for det meste leke meg med den, men vil ha en som går and å registrerest sånn jeg kan bruke den delvis som framkomstmiddel og ^.^

Takk på forhånd for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må over 20k for og få en lettATV som er registrerbar ;)

Og du får heller ikke 125cc (da dette går som (mellom)tung, du burde da velge 110 ;)

Endret av WheelMan_92
Skrevet

Tror nok jeg går for en 50cc, da kan jeg regge den som moped. Har letet litt etter en som går an å registrere som en traktor, men har ikke hatt mye hell.

Takk for svarene så langt ^.^

Skrevet
hmmmm :hmm:  fortsatt litt skeptisk du...

har du noen eksempel? :)

8942177[/snapback]

Jeg sitter i rullestol, og har kikka en del rundt om det der, siden jeg skal ta lett-lappen selv snart, men jeg har ingen kilder her og nå som kan bekrefte dette... Men skal se om jeg finner noe på nettet ;)

Skrevet

Mm, jeg har egentlig litt lyst på en ATV selv, det hadde vært utrolig praktisk.

Til trådstarter: Hvis du skal registrere som moped, har den ikke lov til å gå fortere enn 45 km/h

Skrevet

Jeg kjører Polaris 700cc på traktor lappen, jeg plomberte den og gikk å viste den som traktor så tok jeg plomba når den var godkjent :D

Skrevet (endret)

Som regel har atv'er gode seter å det er jo en fordel, vis man er lat så kan man bare sitte på atv en mens man snakker med folk. Personelig så syns jeg der er utrolig gøy å kjøre på 2hjul sidelengs. Vis man ikke har bil og lappen så er firhjulere veldig praktisk til å transportere øl og drikke. ;)

Endret av Loled

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...