Gå til innhold

Er Asus crosshair noe bra og stabilt?.


Anbefalte innlegg

jeg har funnet ut at jeg trenger ny prossesor på min pc, og dermed må jeg skifte Hovedkort også for og få ny prossesor. så derfor har jeg sett på forskjellige kort og asus crosshair ligger høyt på listen over kort som jeg ønsker meg, og ikke minst liker :dribble: . men den siste tiden har jeg læst om ustabilitet og bios feil på kortet

asus Crosshair for sokkel am2, er det bra?. skal visstnokk vere blant de beste spille kortene til asus men er det stabilt?, og ikke minst et bra kort siden det ikke akkurat er det billigste kortet på markete?. noen som har erfaringer? :hmm: ,

 

en liten ting, hilken type ram passer best til kortet?. med bra ytelse,det er en spille pc som skal passe til driectx10 og jeg har allerde kjøpt asus 8800gtx :).

 

for de som ikke vet hvordan kort asus crosshair er

asus crosshair

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du burde heller velge intel. Dette sier jeg uavhengig av hva jeg synes, men intel er det som yter best nå. Altså Core2Duo. Da kan du velge et hk basert på 680 fra nVidia

8924693[/snapback]

 

er fullt klar over at intel er best, for øyeblikket :),men skal se på Asus Striker, nForce-680i, som et alternativ

Lenke til kommentar

Hva mener du med bra spillkort? Det som skiller de dyreste fra de billigste hovedkortene er som regel muligheter for overklokking, og tilleggsutstyr som ikke har noe med spillytelse å gjøre.

 

Hvis du ikke driver med klokking ville jeg heller lagt pengene i kraftigere CPU og gått ned til hk i 1000 kr klassen. Socket 775: 650i SLI feks ;)

 

Til AM2: nforce 590 (rett og slett fordi det ikke er så bugga som nforce 550 og 570 brikkesettet.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Hei!

 

Har Crosshair selv og er meget godt fornøyd. Veldig stabilt og sinnsvakt mye å leke med i bios hvis du noen gang har tenkt å overklokke. Hvis du ikke skal overklokke ville jeg anbefale deg for å gå for et billigere kort, evt Intel's sokkel 775 som mange andre her foreslår. (Eller vente til am2+ sokkelen kommer til høsten, hvis du har mulighet til det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...