Gå til innhold

Musikk å våkne til om Morgenen


Lilja4ever

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Våker til hva enn skvip som sendes på Radio1. Det er selvpining av ypperste klasse, men en ting skal de ha, det får meg opp!

 

Hvis det er noe jeg IKKE har lyst til å bli liggende og høre på om morgenen så er det den repetitive, trauste musikken de spiller der. Så står jeg heller opp da :p

Lenke til kommentar
The Kill - 30 seconds to mars er en av mine vekkelyder, og jeg kommer aldri til å hate den sangen, i motsetning til andre som jeg har hatt før.

9068898[/snapback]

 

The Kill er en veldig bra sang. Men passer ikke A Modern Myth bedre til vekking? Hvis du har hørt den

 

 

Litt OT;

Våker til hva enn skvip som sendes på Radio1. Det er selvpining av ypperste klasse, men en ting skal de ha, det får meg opp!

 

 

Hvis det er noe jeg IKKE har lyst til å bli liggende og høre på om morgenen så er det den repetitive, trauste musikken de spiller der. Så står jeg heller opp da :p

9068913[/snapback]

 

ÅÅÅH ikke minn meg på det... bæsjet. Husker at når jeg pleide å arbeide før på PC'en, pleide jeg å ha Radio 1 i bakgrunnen i sånn 2-3 timer hver dag. Jeg sverger, de samme 10 sangene ble spilt hele tiden, og "radio 1" i den metallstemmen spiltes av hvert halve minutt. Utrolig at jeg ikke fikk hjerneblødning

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...