Smukken Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Noen som gjør dette i Oslo ?? kan gjøre det selv men orker egentlig ikke alt "hazzle" det er. Betaler heller litt for det. Anyone ? send pm. Thanks
JV Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg er ikke fra oslo og jeg har ikke gjort dette selv, men syns det virker ganske straight forward å få flasha dvd-spilleren (antar det er det du mener) på x360'n. Står ganske detaljert om du sjekker på www.xbox-scene.com. Jeg har ikke lyst til å gjøre dette pga. at jeg xbox live Endret 23. juni 2007 av Alastor
BlastyTrasty Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 (endret) Men, sjekk forøvrig spillchip.com - anbefalast. Endret 23. juni 2007 av Alastor
mann22 Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 (endret) fikk min flashet i oslo... 500 spenn og ferdig på en time.. Kan gi deg nummeret, bare send meg en pm om du fortsatt trenger det.. Forøvrig funker xbox live fett med flasha drive... Spiller det hver dag:p Endret 23. juni 2007 av mann22
Alastor Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå