StianGH Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Jaja, egentlig ganske dårlig emnefelt, men hva skulle jeg skrive? Her er problemet: Nesten ingenting fungerer! Ikke Control Panel, ikke Personalize, ikke Network and Sharing Center, ikke "høyre-klikk-på-Computer-og-velg-Properties" (System). Ingen av disse applet'ene fungere, men det gjorde det før. Vet ikke hva jeg har gjort... Når jeg starter Control Panel får jeg bare opp et helt tomt vindu, uten noen applets. Hva skjer?
LostOblivion Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Tenk gjennom hva du har gjort av programvarendringer og innstillinger på maskinen. Prøv å gjenopprett maskinen til et tidligere tidspunkt før den føkka seg.
StianGH Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 Grr, dette er skikkelig plagsomt. Får det bare ikke til, og ikke damn om jeg reinstallerer... Takk for svar LostOb.
TCi Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Sett inn Vista-platen (inne i Windows tror jeg, om ikke start med platen i) og velg repair. Burde gå kortere tid enn å reinstallere hele opplegget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå