Stull Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Jeg og klanen min har akkurat kjøpt en server og ønsker å spille pcwer på den selvsagt. Serveren bare bytter mellom standart mapene hvert 20. minutt eller noe sånt.... Hvordan forandrer jeg maps, tid på hver bane osv?? Må jeg sette min steam id som admin på serveren eller noe sånt? når jeg skriver changelevel i consolen står det at bare serveren kan skiffte level.... Aner egentlig ingen ting om hvordan jeg gjør ting! trenger all hjelp jeg kan få!
Jooakim Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Hvor har du kjøpt denne serveren? Siden det er mp_timelimit 20, regner jeg med at dette er en publicserver - hvis ikke; hvor har du kjøpt serveren fra? For å legge til custom maps, legger du de inn i cstrike/maps/, og endrer mapcycle.txt. Du burde kanskje lært deg slikt før du faktisk kjøper en server.
Prusk Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 er det en warserver er det nok Rcon_changelevel de_dust2 f.eks er det en annen server du har amx, skriver du amxmodmenu og så får du det du trenger av valg
Stull Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Skrevet 21. juni 2007 tusen takk for hjelpen!! vet noen forresten hva kommandoen for å restarte score på serveren feks før en kamp er?
Jooakim Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 GUIDE: HLSW - et serveradministreringsprogram. GUIDE: Lag dine egne live/warmup-scripts. RCON-guide
Stull Skrevet 22. juni 2007 Forfatter Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk Jooakim!! veldig nyttig.... :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå