Gå til innhold

Godkjenning av oppsett, takk! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heihei !

Jeg lurer på om dere kan godkjenne dette oppsettet for meg? Lurer litt på minnebrikkene , men jeg tror de skal funke . Så på QVL lista for Minnebrikker til hovedkortet jeg har valgt ut , og det sto jo selvfølgelig ikke alle der , men Kingston var representert med sine ValueRAM brikker , ikke HyperX men de står hvertfall der .

Tror dere det vil gå bra ? Vil ikke kjøpe brikker som ikke passer ..

Link til oppsettet : Link!

Link til Asus sine hjemmesider om hovedkortet : Link!

Mvh

Øyvind!

EDIT: Trenger svar enten i dag eller i morra , hastverk :p Kjærsten skal bestille den i morra , så burde hatt svar før da . :whistle:

Endret av DJ Ovin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på om noen vet om kjøleren på dette skjermkortet bråker mye , eller om man kan leve med det ?

Btw , her ligger skjermkortet og her finner dere minnebrikkene !

Kunne noen hjulpet meg ?!

Skrevet

Greit oppsett det der.... :)

Ser ingen grunn til at minnebrikkene ikke skal passe..

Når det gjelder viften til skjerkortet, du kan leve med det, men den bråke som helvete... neida bare tuller, har ikke hørt at de bråker noe, og hvis det lager lyd så er det ikke mange desebell

Skrevet

Takk for svar!! :)

Må bare spørre , siden jeg fikk problem med mine OCZ brikker på ASUS A8N SLI-Premium . Det gikk fint en goood stund , men rundt juletider ville ikke pcn ta imot noen disker i det hele tatt med XP. Tok ut en minnebrikke og da funket det plutselig fint igjen . Derfor jeg vil være på den sikre siden ;)

Har bare erfart at sånne vifter kan bråke veldig , og de er satt til å skru opp RPM kraftig hvis det blir bare litt for varmt , og det er kjedelig . Høres ut som en flymotor ved siden av deg.

Skrevet
Takk for svar!! :)

Må bare spørre , siden jeg fikk problem med mine OCZ brikker på ASUS A8N SLI-Premium . Det gikk fint en goood stund , men rundt juletider ville ikke pcn ta imot noen disker i det hele tatt med XP. Tok ut en minnebrikke og da funket det plutselig fint igjen . Derfor jeg vil være på den sikre siden ;)

Har bare erfart at sånne vifter kan bråke veldig , og de er satt til å skru opp RPM kraftig hvis det blir bare litt for varmt , og det er kjedelig . Høres ut som en flymotor ved siden av deg.

8922753[/snapback]

Hvilken skjermkort hadde du som bråket sånn da?

Skrevet

Jeg har et CLUB3D Geforce 7800 GT , 256Mb . Det bråker endel i oppstart og når det ble varmt . Men jeg byttet det ut med en mer stillegående kjøler.

Har hørt skjermkort som bråker mye mer enn det.

Skrevet (endret)

Kunne noen kommet med et godt forslag til en kjøler til skjermkortet som ikke koster skjorta og som er stillegående og effektiv ? :)

Skjermkortet er dette : Link

Klarer ikke finne noen selv , det må jo være laget noen kjølere for 8xxx serien ?? :confused:

Endret av DJ Ovin
Skrevet

Tenkte en stund på å hoppe over fra Asus P5N-E SLI nForce-650i til Asus P5N32-E SLI nForce-680i. Er dette noe vits?

Det jeg kan se at forskjellen er er at du får 3 PCI-E Slots, noe hu ikke trenger. Du får jo også ved SLI-modus 2x PCI-Ex16 i steden for x8 på P5N32-E SLI. Hu skal neppe ha SLI, og trenger egentlig ikkenoe råskinn av en pc. Prosessoren er en E6400 og skjermkortet et Geforce 8800GTS, minne blir to Kingston HyperX DDR2-800 2GB (2x1024) Low Latency.

Hva synes dere ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...