Gå til innhold

Hjelp meg med bedre fps i Counter-Strike:source

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har akkurat kjøpt meg ny pc, og i håp om det så trodde jeg at jeg ville klare å spille CSS.

Min pc ser slik ut:

K8N-Neo4F -- hovedkort

GeForce 7900GT XFX -- skjermkort

2GB -- Ram

AMD Athlon 64 prossesor 3000+

Med dette burde jeg klare å kjøre i alle fall 100 fps, hvis ikke mer.

Fps_max 300

Vsync = off

I tillegg har jeg lagt inn en annen config som skulle gjøre fpsen bedre. Noe virkning hadde det. Men allikevel så har jeg ikke mer enn 60-70 fps.

Håper noen kan hjelpe meg med dette;)

Takk på forhånd;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror prosessoren blir en liten flaskehals her. Og 60-70 fps synes jeg ikke er dårlig

Prøv og redusere grafikk\oppløsningen

Skrevet

Counter-strike:Source krever en god del prosessor kraft... jeg la fort merke til forskjell mellom min eldgamle P4 2,4GHz,min gamle Athlon 3200+ og min litt mindre gamle Athlon 3700+. Grafikkortet er jo bra nok, men ikke forvent stabil FPS på 100 eller mer, for det klarer jeg ikke med Athlon X2 4200+, 3GB RAM og Radeon X1950 PRO heller...

Skrevet

Jeg har 8800GTS, 4600+ X2 AMD CPU, og 1 gigg ram, jeg får 124FPS på stresstesten med 16AA/AF og full details på alt på 1280*1024..

Får ikke mer enn 60-100 når jeg spiller online..

Så tror ikke 100fps stabilt på Source er mulig med den hardwaren du har... Skjermkortet ditt er for slappt, cpu er litt for træg, så hvis du vil ha den FPS'en du ønsker kan du kjøre 800*600 og low/medium på details..

Det ser ikke bra ut, men det kommer til å flyte bra.

Men 60-70FPS er ikke dårlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

ehm... noe galt må det jo være der da.. :p

jeg har en pc med

1 gb kingstone ram

amd athlon 64X 2.4Ghz

to XFX GeForce 7600 GT

og jeg kjører Css på Ca stabilt 150 FPS :p fikk 170 på stresstest med alt på fult..:)

husker ikke helt Pc innholdet i pc1 min.. men er ikke langt ifra det som står der

;p

Skrevet

res 800x600

eye candy/divere grafisk dill dall til low/med

= mere fps

CSS og CS er vel eneste spillene jeg har hvor jeg overhode ikke bryr meg om hvordan det ser ut, bare hvordan det er å spille... Spiller selvfølgelig med 800x600 res og low/med settings.

Skrevet
Stabilt på 150 fps? Ikke med full AA og AF.

Jeg har C2D 6600, 2GB ram og 8800GTS, og ligger på 100-140 i 1280x1024 med alt på fullt.

8974181[/snapback]

Da kjører jeg med AA på 4X og 2X på det andre (Eller omvendt). husker ikke helt navnet på den siste

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...