Scotty Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Du kan umulig være særlig frempå av deg hvis du sitter her og sier at du skal vente på at han skal ta kontakt med deg. Få til en date, da finner du kjapt ut om det er verdt å holde kontakten.
C-maister Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Han kan ikke før 1 juli... Så det er greit..
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg er ganske frempå av meg.. 8902456[/snapback] Uten at jeg kjenner deg så vil jeg påstå det motsatte siden du flørter på SMS fremfor å ringe eller bare dytte ham opp mot veggen å spørre ham hva i helvete han vil
C-maister Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Jenter er ganske dobbeltmoralistiske. Ja vi vil ha sex, ha sex, Men det blir alltid et helvetes mas. Om gutten bare er sammen med oss pga sex.
Lambada Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hehe er ikke alltid så greit. Det er ofte gutter lar være å være frempå fordi de fleste jenter liker det ikke. Hvis en gutt er frempå så er det mange jenter som mister interessen. Dette gjelder faktisk begge veier. Jeg skal ærlig si at jeg ofte liker jenter som jeg tror jeg ikke kan få. Er jo ikke noe morro med jenter som er "lett". De fleste gutter viser veldig tydelig hvis de er interessert, så svarer han veldig sjeldent er han nok ikke interessert. Høres ikke slik ut heller. Det som kan skje er hvis du plutselig ikke viser noe interesse lengre og du blir overlegen så kan du snu hele greine, med at han blir innpåsliten og du blir "overlegen". De fleste vil ha det de ikke kan få. Endret 20. juni 2007 av Lambada
NikkaYoichi Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Jeg fikk vite for en stund siden at den jenta jeg var superforelska i på videregående også var forelska i meg. Jeg avviste signalene jeg fikk fra henne og var avvisende fordi jeg ikke klare å tro på at de signalene jeg fikk var reelle. Jenter burde bli mye flinkere til å vise hva de vil og ikke bare forvente at gutten skal ta initiativet. Jeg masa ganske lenge på min nåværende samboer før jeg fikk fatt i henne. Jeg angrer ikke ett sekund på det nå, men faen så vanskelig hun skulle være.
C-maister Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Hehehe, tror jeg skal prøve det lambada sier..
VikinGz Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Jeg skal ærlig si at jeg ofte liker jenter som jeg tror jeg ikke kan få. Er jo ikke noe morro med jenter som er "lett". Det tror jeg gjelder meg også ^^ Det er så og si typisk av meg å falle for litt eldre damer som også er så godt som gift av og til er dette veldig pinlig Men man vinner ingenting om man ikke prøver (desverre har jeg aldri flaks på akurat det der) Endret 20. juni 2007 av VikinGz
theoriginalAidskake Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Nei, nå skal jeg vente til han tar kontakt igjen... 8901925[/snapback] Typisk jenter 8901927[/snapback] Så sant, så sant. :!: Jeg stemmer også for at du skal ringe han og få til noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå