Gå til innhold

Top Spin 2 vs. Virtua Tennis 3.


Adriano

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg Virtua Tennis 3 for noen måneder siden, og synes det er evig kult. Spørsmålet er derfor: Ser at Top Spin 2 er på billigsalg for tiden. Hvordan er dette spillet i forhold til VT3? Kommer jeg til å bli skuffet hvis jeg kjøper det og forventer at det er like bra som VT3(minus grafikk som jeg seff skjønner er smålig foreldet)? Hvordan er gameplay og mestringsnivå i forhold til VT3, rimelig likt?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg Virtua Tennis 3 for noen måneder siden, og synes det er evig kult. Spørsmålet er derfor: Ser at Top Spin 2 er på billigsalg for tiden. Hvordan er dette spillet i forhold til VT3? Kommer jeg til å bli skuffet hvis jeg kjøper det og forventer at det er like bra som VT3(minus grafikk som jeg seff skjønner er smålig foreldet)? Hvordan er gameplay og mestringsnivå i forhold til VT3, rimelig likt?

 

Takker for svar.

8894700[/snapback]

 

 

Du kan jo laste ned demoen som er tilgjenglig på marketplace, og avgjøre selv :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte meg Virtua Tennis 3 for noen måneder siden, og synes det er evig kult. Spørsmålet er derfor: Ser at Top Spin 2 er på billigsalg for tiden. Hvordan er dette spillet i forhold til VT3? Kommer jeg til å bli skuffet hvis jeg kjøper det og forventer at det er like bra som VT3(minus grafikk som jeg seff skjønner er smålig foreldet)? Hvordan er gameplay og mestringsnivå i forhold til VT3, rimelig likt?

 

Takker for svar.

8894700[/snapback]

 

Top Spin 2 er mer realistisk enn VT3, men om det er bedre er vanskelig å si. De er vel ca like bra , hver på sin måte.

 

Men om du ikke har kjøpt Rockstar Presents Table Tennis(bordtennis), så bør du gjøre det!

 

Spillet er i mine øyne laaangt bedre enn begge tennis spillene. Bedre grafikk, bedre spillbarhet og ikke minst enormt intenst ,både i singelplayer og live.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...