Nielsen75 Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Jeg kunne ikke finne noe om dette fra før, så jeg tar en sjanse. Dette er et av mine favorittbrett, hvor man i beste Agatha Christie stil skal ta kverken på gjestene, en etter en. Og man får selvsagt en bonus dersom man ikke blir tatt på fersken. Og det er der jeg begynner å lure på om det har skjedd en liten glipp. For man kan fint meie ned noen rett foran nesa på andre, og de står der, dumme som aper, og lurer på hvem som kan ha gjort noe så fryktelig. Der ryker liksom utfordringen, synes jeg. Er det noen som vet om dette er en liten bug, og om den kan rettes?
Campin Carl Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 hmm visste jeg ikke, uansett så er dette også et av mine favoritt quest, men dette må prøves en gang
Nielsen75 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 Ja, det er bare å svinge sverdet når de sitter til bords. Ingen mistenker deg uansett.
Arang Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Noen ganger skjønner de at det er deg uten at de er i rommet, andre ganger kan du meie dem ned rett foran øynene på hverandre uten at de skjønner noen ting. Bare ta utfordringen uansett.
Mikkel™ Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Lol x3 Merka ikke det her før jeg gjorde questen igjen i går. Det er jo som å drepe ei høne, ingen skjønner hva som skjer uansett om man slikker dem i trynet mens du dreper sidemannen xD
Nielsen75 Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 De skjønner det kun om de ikke dør med en gang. Sendte en ildkule på en av gjestene, som overlevde. Først da falt det dem inn at jeg ikke var helt grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå