Gå til innhold

Ny mobil til musikk..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, du vingler sinnsykt mann.

Etter kriteriene å dømme er det lett å kunne gi deg et klart svar, og det er en Walkman mobil, siden lyden er grei, de er små og kompakte, og har bra batteritid, noe som spesielt nokia og spesielt N95 sliter voldsomt med.

Lyden er også ganske så average på denne.

Så hvis musikk og batteritid er viktig, styr unna N95.

N73ME gir heller ikke en voldsomt imponerende lyd, ME delen er bare marketing.

Og gir ikke lytteren noe ifht N73.

Sjekk ut W880i, lett, stilig, bara batteritid, bra lyd, men prøv tastene først.

Alternativet til denne kan være en Samsung, U600 f.eks.

Men da igjen, Samsung er ikke kjent for å ha god batteritid.

:)

Lenke til kommentar

Hvis du vingler som nå så får du aldri bestemt deg uansett:P bestem deg for en og kjøp den.

 

 

N73ME gir heller ikke en voldsomt imponerende lyd, ME delen er bare marketing.

Og gir ikke lytteren noe ifht N73.

8967493[/snapback]

 

 

Om du hadde hatt en N73 ME ville du visst at det faktisk er stor forskjell på lyden til "vanilla" og ME versjonen. Lyden føles mer solid og bassen blir noe tyngre med loudness funksjonen. Med stereo widening funksjonen blir også lyden mye høyere.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk helt enig med deg.. Komplett får også inn sine 4GB microSD kort 1 dag før djuice.no får inn mobilen der.. Da blir det nok en N95 sand, et 4gb microSD minnekort og et par Koss Sporta Pro!  :love:

8976485[/snapback]

 

Hvis det var musikkdelen du var ute etter velger du nå den som er dårligst av de 3 kandidatene. Du velger også den dyreste. Er det leketøyfaktoren du er ute etter, er det nok rette telefonen du har falt ned på. ;)

Lenke til kommentar

Tror ikke man merker så stor forskjell på N95 og W880i hvis du kjøper med Portapro... Jeg kjøpte med creative Inear plug og hører nesten ikke forskjell på min og kameraten sin W850i. er du spesielt interessert så vil du nok merke forskjell. Men jeg syns lyden på min N73 ME er bra nok og N95 har ganske så sikkert bedre lyd en N73 ME =)

Lenke til kommentar
Hvorfor er det den dårligste? Las en omfattende test av mobile-review i sted, og de anbefalte den til det aller meste! Musikkdelen var kjempebra ifølge de..

8976655[/snapback]

 

Uten tvil den morsomste telefonen av de alle, og utvilsomt den jeg ville valgt, men hvis hovedbruken er musikk, så holder jo ikke batteriet til du er nede av trappen en gang. Hvis det primære du skal bruke telefonen til er å lytte til musikk, gå for W880i da den vil spille i nesten ett døgn uten at den trenger lading. Og den er utvilsomt den peneste av de...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...