Gjest Salt pingvin Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hei Legger ut dette som gjest, da jeg ikke ønsker at hele verden skal kunne søke seg fram til meg og mitt. Først et aldri så lite spørsmål, hvordan ville du reagert dersom eksen din satte himmel og jord i bevegelse for å få deg tilbake? Da snakker vi ikke om å stille opp på døra og trygle og be på sine knær, men heller det å sjarmere og vise at han/hun virkelig mener at akkurat du og han/hun hører sammen. For en god stund siden ble det slutt mellom meg og min kjære. Det var da hun som hadde tatt avgjørelsen om at vi ikke passet sammen. Dette var noe hun hadde grublet og tenkt på i en stund og klimakset kom vel da hun plutselig tok seg selv i å kline med en annen gutt ute på byen, uten at det skjedde noe mer der. Dette fikk jeg ikke vite da jeg hentet henne og vennene hennes. Jeg overnattet faktisk til min kjære, intetanende om hva som hadde skjedd. Fikk først vite det mandagen etter det skjedde. Før det hadde forholdet vart i nesten to år, med noen få uoverenstemmelser imellom. Men vi fant likevel tilbake til hverandre når dette skjedde. Vi har vært gjennom mye sammen, verst har det kanskje vært for henne, uten at jeg skal gå nærmere inn på det. Nå vet jeg godt hva dere her inne på forumet tenker. "Kom over jenta, det finnes flere fisk i havet" osv. Joda, det gjør det nok, men jeg ønsker meg ikke hvilken som helst fisk, jeg ønsker meg denne spesielle fisken. Jeg vil gå så langt som å si at jeg elsker denne fisken. Jeg skal ikke prøve å forklare hvordan jeg vet at jeg elsker henne, der får dere nesten bare stole på meg. Og det at jeg elsker denne jenta er grunnen til denne tråden. Det er ikke noe mer i livet jeg vil enn å være med henne, koste hva det koste vil. "Det var nytt, den klisjeen har vi aldri før hørt" tenker dere vel ironisk. Og ja, det er litt av en klisje. Men mine følelser er så sterke at jeg kunne sikkert løftet Galdhøpiggen og kastet den ned til sydpolen, hadde jeg kunnet målt følelsene mine i fysiske krefter. Før jeg skriver så alt for mye her så får vi vel komme til poenget. Jeg vil så alt for gjerne sjarmere henne i senk og at hun igjen skal like meg på sine egne premisser. Det høres igrunnen ut som en dødfødt oppgave, selv for en sta og egen person som meg, men jeg har aldri i livet vært mer sikker på hva jeg vil og er 100% innstilt på å være den beste kjæresten hun har hatt, og kommer til å ha. Jeg vil være litt som Gillette for kvinner - The Best A Woman Can Get. Jeg er forsåvidt ganske oppegående og tenker godt gjennom ting, men her er jeg helt rådvill. Hva kan jeg gjøre for å formidle dette til verdens vakreste og beste jente? Er jeg helt håpløs som i det hele tatt kan tenke på å prøve noe slikt? (disclaimer: beklager alle klisjeene og den sukkersøte praten, men det er vanskelig å holde det inne, når man ikke kan plukke opp telefonen og ringe vedkommende og overøse henne med kjæresteprat) Jeg regner egentlig ikke med at det blir så mye ut av denne tråden, men man kan kanskje diskutere andres meninger om emnet, om ikke annet
Cotul Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 vel, virker som at du vil angre hvis du ikke prøver. Men som du selv sier, det er flere der ute. Og det er faktisk en mulighet for at det ikke går din vei. Men hva du kan gjøre aner jeg ikke. Kanskje være deg selv og se hva som gikk galt før og prøve å endre på det. Når det er sagt så får du ha lykke til!
Gjest medlem-105476 Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 (endret) Hvor gamle er dere? 8903043[/snapback] Han kjører bil og er på byen. Tipper i overkant av 20 år. Endret 20. juni 2007 av medlem-105476
Neppe Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hvor gamle er dere? 8903043[/snapback] Synes ikke dette skal spille noen stor rolle i ett innlegg som er skrevet sånn som det der.
Heretique Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hvor gamle er dere? 8903043[/snapback] Han kjører bil og er på byen. Tipper i overkant av 20 år. 8903070[/snapback] Litt trøtte i dag, ja. Selvfølgelig -.- Uff.. Jeg synes det var ufattelig bra formulert, og har ikke annet å si enn at jeg ønsker deg lykke til. Hadde det vært meg i samme situasjon, ville jeg nok prøvd å få henne tilbake, ja.
-Petter- Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Hmm, er i samme situasjon som deg Jeg vet hvordan det er å sitte å bare ha lust å gjøre noe som vil gjøre at hun kommer tilbake, men det er så jævlig vansklig. Det jeg tror funker, er at du er den du var da hun ble forelsket i deg. Vær litt snill, søt og kostbar Regner med hun vet at du vil ha henne tilbake, og du vil angre om du ikke prøver å finne på noe for å få henne tilbake. Du kan prøve å gjøre noe spesielt som du ofte gjor når du var sammen med henne, foreks. stryke henne på magen om du vet hun liker det Jeg prøvde å komme over eksen min, etter at jeg hadde prøvd å få henne tilbake... Sluttet å tenke på henne en liten stund, noen dager... Men så kjennte jeg savnet, jeg elsker jenta sååå mye... Lurer egentlig på hva jeg skal gjøre jeg også... Jeg vet jo grunnen til at det ble slutt, så jeg vet jo at det må endres på..
salah Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Men les gjennom det du har skrevet selv, trådstarter, tenk på situasjonen og still deg selv disse spørsmålene: Hva skjer om hun blir lei av deg igjen? Hvordan er du 100 % sikker på at det ikke skjer? Hvordan reagerer du igjen ved at hun har lyst til å prøve noe nytt, ved at hun kliner med en annen, verst av alt så går du rundt uvitende om at hun har vært utro? Hvordan vet du at hun ikke vil gå lengre denne gangen, ved å f. eks. ha sex med en annen? Typisk for jenter er at når man gjør det der, blir det etter en stund fristende med ny partner - igjen, og fristelsen er stor for å utforske litt mer. Uten at du har forklart noe mer om hun enn det lille du har skrevet i denne tråden, har jeg et lite inntrykk av at hun kanskje har lyst til å utforske livet som fri litt mer, men at hun samtidig har lyst på deg. Hvordan skal du leve med ei jente som har slike tanker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå