Gå til innhold

Test av LG 37LC41 ?


Anbefalte innlegg

De siste ukene har jeg brukt mye tid på å lese meg opp på LCD tver da jeg skulle anskaffe meg en. I dag ble kjøpet gjort. Hadde egentlig tenkt og kjøpe en phillips som jeg trodde skulle være bra ut i fra dens spesifikasjoner. Da jeg kom til butikken så jeg at bilde på denne ikke var så bra og jeg fikk tips av de på elkjøp at jeg burde kjøpe en LG 37LC41 til 9995kr. Jeg tok de på ordet og kjøpte en slik uten å gjøre noen særlige undersøkelser. Har koblet til tven og jeg synes at det virker lovende. Men det eneste som bekjymrer meg litt er at jeg ikke finner noe om denne tven på internett. Ikke en eneste side på norsk om denne tven. Han på elkjøp mente den hadde en responstid på 5 ms, noe jeg tvilte litt på i etterkant.

Er det noen som har denne tven, gjort no tester på den, vet hvor jeg finner en oversikt over spesifikasjonene??

alt av info er interessant..

 

På forhand takk for hjelpen!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

37LC42 skal være så og si samme tv :). Evt LC46 - som har innebygget digital tuner.

 

Du har uansett 30 dagers returrett om du ikke skulle være fornøyd med den :).

 

(Jeg er ansatt i Elkjøp, som selger i en vanlig butikk).

 

EDIT: Jeg finner info om 42" på lge.co.uk - der står det at 42" har 5ms, så kan nok stemme at 37" også har det :). Sjekk i technical spec bakerst i bruksanvisninga du.

 

Tven er etter min mening knallbra. Og fint designet er den og.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
37LC42 skal være så og si samme tv :). Evt LC46 - som har innebygget digital tuner.

 

Du har uansett 30 dagers returrett om du ikke skulle være fornøyd med den :).

 

(Jeg er ansatt i Elkjøp, som selger i en vanlig butikk).

 

EDIT: Jeg finner info om 42" på lge.co.uk - der står det at 42" har 5ms, så kan nok stemme at 37" også har det :). Sjekk i technical spec bakerst i bruksanvisninga du.

 

Tven er etter min mening knallbra. Og fint designet er den og.

8898108[/snapback]

 

 

Finner ikke noe om en tv som heter 42LC41 på lge.co.uk.

Det står heller ikke noe om spesifikasjoner bakerst i manualen... Jeg ringte til elkjøp og snakka med en som mente det var 8 ms på den, så nå er jeg bare enda mer forvirret.... Synes også at det er rart at det ikke står noe om spesifikasjoner i manualen, men det er jo en felles manual for alle tvene i LC4* serien, så det er kansje ikke så rart.?.

Men tven er jeg jo fornøyd med da, det er ikke det!! Men er jo interesant og se en liste over spesifikasjoner på et produkt man har kjøpt.....

Lenke til kommentar

Som sagt, LC4x er samme tv, med minimale forskjeller i tuner'n. 46 har feks digital tuner innebygget, noe vi ikke har bruk for i norge. Jeg sjekket 42lc42 :).

 

LC41 og 42 tror jeg er akkurat samme tv, men den første ment for tyskland og den andre ment for england. Så har skandinavia tatt det som har vært tilgjengelig, for å si det sånn :p.

 

EDIT: Tyske lg-siden har info om både 37LC41 og 42 :). Info kommer jeg med straks ang tv'en din.

 

EDIT2: Tv'en din har et 5ms-panel, står i techspecs på den tyske siden :).

 

http://de.lge.com/prodmodeldetail.do?actTy...7LC41&model=26#

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jobbar sjølv på Elkjøp, kjøpte meg 42LC41 idag. Får den ikkje før onsdag, men har inspisert den nøye både med X360, HD DVD og Blu-ray. Synes det er ein god TV til ein god pris (for meg så fall ;))

9043927[/snapback]

 

 

har selv bestilt 42LC41 hos Elkjøp, tar visst si tid! Info om den finner du på di tyske LG sidene! :cool:

 

Har har du linken til 42LC41

 

Her har du linken til 37LC41

Endret av aXept
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...