Gå til innhold

Deres mening om LOTRO i forhold til andre MMORPG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ut ifra det jeg leser om de forskjellige classene, er det første som slår meg "kjedelig".

Er "class descriptions" sanne mot hvordan de er in-game? (WoW skuffet stort på dette, og overdrev hvor gode de forskjellige classene var på descriptions, noe som gjorde at mange ble skuffet.)

Ettersom jeg har spilt tanking class (warrior i WoW i ca 1,5 år) orker jeg ikke en tanking class, og ministrel høres dørgende kjedelig ut.

Er vel en ganske stor sannsynlighet for at jeg kjøper LOTR Online, og da vil jeg gjerne nyte eventyret med en "riktig" class.

Det som virker interessant er: Captain, Champion og Hunter.

Lore-master er jeg usikker på, hva slags rolle har han? Er det ingen damage casters i spillet? (sett bort i fra "damaging shouts" som ministrel har)

Skrevet
Ut ifra det jeg leser om de forskjellige classene, er det første som slår meg "kjedelig".

Er "class descriptions" sanne mot hvordan de er in-game? (WoW skuffet stort på dette, og overdrev hvor gode de forskjellige classene var på descriptions, noe som gjorde at mange ble skuffet.)

Ettersom jeg har spilt tanking class (warrior i WoW i ca 1,5 år) orker jeg ikke en tanking class, og ministrel høres dørgende kjedelig ut.

Er vel en ganske stor sannsynlighet for at jeg kjøper LOTR Online, og da vil jeg gjerne nyte eventyret med en "riktig" class.

Det som virker interessant er: Captain, Champion og Hunter.

Lore-master er jeg usikker på, hva slags rolle har han? Er det ingen damage casters i spillet? (sett bort i fra "damaging shouts" som ministrel har)

8978602[/snapback]

class descriptions stemmer ganske bra med ingame ja.

LM er langt fra en damage caster. 50% av all skaden LMs gjør er i melee. De har et par elemental damage saker som de også kan ta i bruk. hovedsaklig er LMs en support og debuff klasse. de har rundt 4~ effektive debuffs som gjør alt fra til å redusere damage, casting time eller hit chance.

En annen viktig del med LM er at de har evnen til å transfere power fra seg selv til en annen person. det gjør at dem funker bra i sammarbeid med en minstrel.

Roots er også en del av arsenalet til Lore masters. De har 1 30sec stun som du kan bruke på det meste utennom undead, de har en 30sec root som aktiveres litt etter at du har brukt et AoE attack, og en siste 30sec root som aktiveres med engang. det gjør at LMs er ganske pro på CC.

så om du vil spill en damaged caster så er ikke LM veien å gå. roll heller en hunter da.

Skrevet (endret)

Er kanskje derfor det er meninga at du skal holde deg på avstand hm?

edit: leif

Endret av kr89
Skrevet

Har selv spelt en blackarrow og det er 0 stress å holde seg på avstand i PVM om man bruker hue. Jeg vil tro det samma går for hunters på freep siden. Dessuten har hunteres desperate flight om ting går dritt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har nå spillt Lotro i 2 måneder, har en Hunter lvl40 og en Captain lvl14.

Det jeg har lagt merke til er at fellowshipquestene er mye lettere i starten så for enkelte som skal sammenligne med wow så spiller de litt og synes ting er for lett.

Men spiller man til man når høyere lvl forandrer ting seg og det er det man bør gjøre før man begynner å sammenligne.

Tenk hvis dere bare hadde spillt wow til lvl25 og så skulle sammenligne det med et annet mmorpg der man hadde spillt til maks lvl.

Ihvertfall så trives jeg med spillet, virker på meg som det er mye høyere gjennomsnittsalder på spillerne enn i wow og da slipper man å høre så mye tull(noobz, plzzz, lolololol -- osv). I hvertfall er det slik på Gilrain serveren som jeg spiller på. Er med i en Kin der alle er over 20 år, og mange over 30.

Vet ikke hvor mange ganger jeg ble tigget om penger i wow, men i lotro har det ikke skjedd en eneste gang.

I tillegg så er det innebygget voice kommunikasjon som man kan slå på når man er i et fellowship.

Jeg vil ihvertfall anbefale dette spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...