Olanru Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Hej! Hva tycker ni om LOTRO? Jeg syns nå hvertfall at WoW er pinglete, elendig gameplay, ikke noen kule features som Points Of Interests, festivaler:) og mye annet:) ikke minst magien.! hva syns dere?
Moonshield Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg spillte WoW igår, kjeda driten av meg. Men mage var litt skøy. Questene var u-informerte om hvor man skulle.
Amored Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Gameplayet i LOTRO og WoW er vel egentlig det samme, men jeg liker LOTRO bedre. Uansett, slår ingenting Star Wars Galaxies
mr. Zilter Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 LOTRO er så mye bedre enn WoW! Særlig med tanke på grafikk.
Amon Amarth Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Liker det at man har en main quest å følge, som en storyline... Det mangler i WoW Jeg liker også dette med titler og etternavn, savnet det veldig i wow
Olanru Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Skrevet 19. juni 2007 Ble veldig fornøyd med Epic questene i spillet. Man slepper å fly rundt å grinde etter bra armor, våpen etc. Man får det som rewards i questene, det krever at man har et fellowship men jaggu erre bra! Man slepper altså rett å slett å grinde etter items, særlig med tanken på at man slepper å dra i instancer for å drepe bosser for bra loot. man får det:) i epic quest rewards, fellowship quests osv.
Efagimo Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 Lotro questane er mykje betre enn det du får i SWG, i SWG suge questane noko heilt for jæ#%"! Og det at du slepp og Grinde heile tida gjer at det blir mykje betre flyt i gameplay'et
Moonshield Skrevet 19. juni 2007 Skrevet 19. juni 2007 (endret) Ble veldig fornøyd med Epic questene i spillet.Man slepper å fly rundt å grinde etter bra armor, våpen etc. Man får det som rewards i questene, det krever at man har et fellowship men jaggu erre bra! Man slepper altså rett å slett å grinde etter items, særlig med tanken på at man slepper å dra i instancer for å drepe bosser for bra loot. man får det:) i epic quest rewards, fellowship quests osv. 8895359[/snapback] Absolutt enig med deg der, hvis man først grinder etter armor, får man bare pissarmor/wps man ikke kan bruke før lvl 44. Men her er jeg ikke enig, noen ganger MÅ du faktisk grinde etter f.eks... Legendary Pages som du trenger for å få en legendary trait. Hvis du har en alt (second character) er det faktisk en stor fordel å gå i instancer å grinde bosser etter meget gode drops. Endret 19. juni 2007 av Uchiha
Olanru Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Men da blir det likt WoW igjen, at jeg må grinde i 10 Timer for å få en øks! det gidder jeg ikke, så jeg satser heller på å gjøre vanskelige epic-quester, Fellowship quester hvor jeg kan få bra items:)
Kiro89 Skrevet 20. juni 2007 Skrevet 20. juni 2007 Lotro er et veldig godt spill. men det tar ikke MMO sjangeren til neste level. LOTRO har en god atmosfære, du føler at du er i ME, noe som er veldig positivt. Epic quest er flott, greit å ha noe som binder alt sammen. Crafting er ok, kunne vært litt dypere synes jeg (tenk SWG). Er en del bugs i spellet, men de blir fixa kan man håpe. Monster play er sjukt morro, de klarte å gjøre pvp gøy men samtidig ikke ødlegge loren. Classene er sånn passe, noen er bedre gjennomført enn andre. Musikk er kult nok. Events, flotters. Kunne dog vært events litt oftere Deeds og titles gir spillet en mer RP feeling, morsomt bare et par av punktene jeg liker/missliker ved LOTRO.
Olanru Skrevet 20. juni 2007 Forfatter Skrevet 20. juni 2007 Jeg er dog virkelig glad for at man slipper 10 timers grinding etter gear! det er jeg evig takknemlig for:)
grrcarl Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er dog virkelig glad for at man slipper 10 timers grinding etter gear! det er jeg evig takknemlig for:) 8903176[/snapback] Bare så du vet det, så er det i Carn Dum (siste instance) og Helegrod (raid instance) man får "uber gear" på level cap.. Carn Dum tar mange timer å gjennomføre, og det er ikke spesielt god droprate på items fra bossene der, så regne med å gjøre den mange ganger hvis du skal ha bra gear (som det virker som du er fryktelig opptatt av ). Jeg har gjennomført alle epic questene (bok 1 - 9, har en 50 hunter) og det er ingen rewards der som matcher drops i Carn Dum og Helegrod. Ikke at jeg bryr meg så veldig, tenkte bare å nevne det (er kanskje ikke fullt så ulikt WoW som du tror).
dobbelmann Skrevet 21. juni 2007 Skrevet 21. juni 2007 Lotro er jo søppel, skal heller spille Silk Road som er gratis enn å spille mer lotro... Ufattelig kjedelige quests, uinteressante karakterer, føler ingen kobling til middle earth whatsoever, merkelig grafikk og animering av bevegelser, og småtterier som gjør spillet tragisk. Jeg hadde ikke sansen for Wow før, men etter å ha prøvd lotro så gikk Wow til topps. GW er sånn passe, man slipper ihvertfall grinde . Vil ikke anbefale lotro til noen, for det føles slettes ikke ferdig. Mine 2 cents, og det er lov å være uenig...
Moonshield Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 Og du mener at WoW slår Lotro på alt det du har nevnt?
arnegn Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg synes WoW har en mer spennende og morsom verden, og et langt artigere skill og slåssesystem. Men av de MMO'ene jeg har prøvd, så er lotro på en veldig god andreplass. Liker epic quest-systemet godt, det er noe wow mangler. Men når age of conan kommer så hopper jeg glatt over på det Edit: Én ting jeg savner sårt i lotro er en "slem" side, som det er mulig å spille. Man har monster play, greit nok - men det er mye mer spennende å spille hvis man kan treffe på spillere fra den "slemme" siden under vanlig questing. Endret 22. juni 2007 av arnegn
mr. Zilter Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 "Lotro føles ikke ut som en expansion pack til WoW! Det er ikke prikk likt, det er dårlig!" Hærrigud..
Moonshield Skrevet 22. juni 2007 Skrevet 22. juni 2007 (endret) Jeg synes WoW har en mer spennende og morsom verden, og et langt artigere skill og slåssesystem. Men av de MMO'ene jeg har prøvd, så er lotro på en veldig god andreplass. Liker epic quest-systemet godt, det er noe wow mangler. Men når age of conan kommer så hopper jeg glatt over på det Edit: Én ting jeg savner sårt i lotro er en "slem" side, som det er mulig å spille. Man har monster play, greit nok - men det er mye mer spennende å spille hvis man kan treffe på spillere fra den "slemme" siden under vanlig questing. 8919467[/snapback] Er faktisk så JÆVLIG enig med deg der. Jeg elsker PVP systemet i WoW, og det ENORME mappet. Det er noe som trekker så jævlig opp, det og class-valgene. Mage ftw! Der er LM langt nede på lista. Men det er mye lettere å lage en unik char i Lotro. Endret 22. juni 2007 av Uchiha
Amon Amarth Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Jeg synes WoW har en mer spennende og morsom verden, og et langt artigere skill og slåssesystem. Men av de MMO'ene jeg har prøvd, så er lotro på en veldig god andreplass. Liker epic quest-systemet godt, det er noe wow mangler. Men når age of conan kommer så hopper jeg glatt over på det Edit: Én ting jeg savner sårt i lotro er en "slem" side, som det er mulig å spille. Man har monster play, greit nok - men det er mye mer spennende å spille hvis man kan treffe på spillere fra den "slemme" siden under vanlig questing. 8919467[/snapback] Er faktisk så JÆVLIG enig med deg der. Jeg elsker PVP systemet i WoW, og det ENORME mappet. Det er noe som trekker så jævlig opp, det og class-valgene. Mage ftw! Der er LM langt nede på lista. Men det er mye lettere å lage en unik char i Lotro. 8919624[/snapback] Pvp systemet til wow suger... eneste som er bra med det, i forhold til monsterplay er at man ikke kan gå ut av monsterplay området som monster, hadde vært fett om man kunne dra til vanlige steder og f.eks ganke som ond...
Sodd Ball Skrevet 23. juni 2007 Skrevet 23. juni 2007 Da jeg leste de to reviewene her på gamespot ble jeg irritert. Hvorfor skal alle de nye mmo spillene bli sammenlignet med WoW?! For de uvitende så er ikke WoW det første mmo spillet som kom ut. Review 1 Review 2 Av det jeg spilte i betaen syntes jeg det var et veldig bra spill i forhold til WoW, som jeg da hadde spilt i godt over 1 år. Noen tregheter og bugs møtte jeg selvsagt på med tanke på at det var open beta og de to serverne som fantes var rimelig overbefolket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå