Gå til innhold

Hakkete og ille med GeForce4!!


Yahte

Anbefalte innlegg

Specs.. 800 mhz Intel Celeron, 256 sd ram 133 mhz, win 2k og GeForce 4 MX 440..

 

vet at det ike er bra, men.. okey.. here's the deal. Jeg har i lang tid hatt et GeForce 2 Mx 32 mb sd.. :( da har cs funka greit, uten hakking på 1024768.. nå har jeg fåt låne ett GeForce 4 mx 440 :) og ny Instalert 2k.. og nå hakker alt! det haker og hakke.. jeg blir gal.. ! hva er feilen!? jeg skal prøve å legge inn nye drivere, men håper noen her har synspunkter eller erfainger de vil dele.:)Jeg vet at det ikke er et bra kort.. men alikevel burdte det slå ut tennene på mitt gamle GF2...? jeg har gitt bort mitt gamle kort så ikke vits å si at jeg skal bytte tilbake..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaja.. jeg kjører OpenGL.. :) har brukt det kortet på en anne maskin, det var en amd xp1900+ 512 ddr pc2100 og både 2k og xp.. og da ble det kjørt 1600x1200 OpenGL uten det minmste tegn til hakk! :)

 

jeg hadde jo ikek hatt noen andre drivere inne for jeg formaterte og la inn 2k på nytt :(

Lenke til kommentar
jaja.. jeg kjører OpenGL.. :) har brukt det kortet på en anne maskin, det var en amd xp1900+ 512 ddr pc2100 og både 2k og xp.. og da ble det kjørt 1600x1200 OpenGL uten det minmste tegn til hakk! :)

 

jeg hadde jo ikek hatt noen andre drivere inne for jeg formaterte og la inn 2k på nytt :(

 

da er det vel din råe 800 mhz Intel Celeron, 256 sd ram 133 mhz som er saken da kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...