Gå til innhold

Vista problem [Battlefield 2]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, virker snodig, har du prøvd å ikke kjøre det i administrator, og bare være innlogget som administrator?

Ellers kan du prøve kompabilitetsmodus eller noe.

Skrevet
Hmm, virker snodig, har du prøvd å ikke kjøre det i administrator, og bare være innlogget som administrator?

Ellers kan du prøve kompabilitetsmodus eller noe.

8882527[/snapback]

Ja jeg har prøvd uten og kjøre det som adnimistrator.

Vet ikke hva det siste du sa betyr :S

Skrevet

Når du skal kjøre det som administrator må du høyreklikke på bf2.exe og velge "Kjør som administrator" bare så det er klart.

Om du skal kjøre det i kompabilitetsmodus høyreklikker du på bf2.exe fila, velger "Egenskaper" og så fanen "Kompatibilitet" så velger du å kjøre det i Windows XP SP2 kompatibel modus.

Reiner også med at du har installert 1.41 patchen?

Skrevet (endret)

ja har 1.41 ja jeg har prøvd .exe fila... Skal teste det andre når jeg kommer hjem men er hos en kompis nå..

Nei det fungerte heller ikke :(

Endret av Rudde93
Skrevet

Jeg får ikke lastet ned fila i første innlegget, men hvis jeg "tror" rett her, så er det UserControl i Vista som tuller det til for deg. Jeg sleit vanvittig med det i BF2/BF2142 og Punkbuster f.eks.

Hvis det er problemet - så gå inn og skru av UserControl eller hva den nå heter som skal ivareta sikkerheten din.

Hvis det ikke er feilen, så post mer info. :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Får ikke sett filmen jeg, men har et problem med BF2 i vista. Det bruker så sinnsykt lang tid å loade game. Rundt 5-7 min. Noen som vet om en fix?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...