saimon Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Jeg har greid å mista cd keyen, å i tillegg fått ny pc.. Kan jeg skaffe ny key på noen måte? Endret 17. juni 2007 av saimon
binko Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Spørs vel litt på leverandør... Eller no. Hvilket spill? Tviler egentlig, men.. (Da kan jo hvemsomhelst google etter CD-key og vips; nytt spill). EDIT: Only suckers lose their CD-key. U SUCK TOO! ;D Endret 17. juni 2007 av Binko
saimon Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Skrevet 17. juni 2007 Spørs vel litt på leverandør... Eller no. Hvilket spill? Tviler egentlig, men.. (Da kan jo hvemsomhelst google etter CD-key og vips; nytt spill). EDIT: Only suckers lose their CD-key. U SUCK TOO! ;D 8881674[/snapback] hehe:p Lord Of The rings return of the king. EA spill.. svenske versjonen, fikk av tanten min:p
Bruktbilen Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 (endret) Du kan nok ikke få noen ny cd-key lovlig, så du må bare kjøpe spillet igjen. Det finnes en annen metode, men slikt snakker vi ikke om. PS: Google kan brukes til ALT! Endret 17. juni 2007 av Bruktbilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå