Gå til innhold

iPod "Recently Played" liste stopper å oppdatere!


Anbefalte innlegg

Tittelen sier det meste. Jeg har den standard "Recently Played" smartlisten, men den er ganske fylt opp, og nå har den stoppet å oppdatere seg.

Eneste kriterier for listen er at de er sist spilt innen de siste to ukene. Og den "Oppdater Automatisk" er krysset av.

Nå, 14 dager etter første spilte låt, har den stoppet å legge til sanger i listen. Hvordan kan jeg gjør slik at sanger som er f.eks 12 dager siden de sist ble spilt blir kastet ut av listen? :hmm:

 

Og de som lurer på hvorfor jeg trenger dette er fordi jeg fører opp sanger som er nylig spilt på min iPod til en side som heter last.fm.

Last.fm

 

Et annet spørsmål, er det en måte som gjør at jeg kan automatisk legge til sanger som blir lagt inn i en mappe på maskinen min inn i biblioteket på iTunes?

Tenk på det som synkronisering med maskinen min?

 

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det vet jeg.

Men problemet var det at den stoppet å virke. Når jeg hadde spilt ferdig en sang, ble den ikke lagt til i listen lenger. Det virket som om listen var "full", eller noe.

 

Så er det en måte å gjøre slik at sanger som ble spilt for så og så lenge siden blir kastet ut av listen? Slik jeg kan få vekk de som er gamle, og gjøre plass til nye på listen.

 

Dårlig formulering fortsatt? Vanskelig å ordlegge seg skikkelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...