Gjest Ukjent;) Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Har lenge sett på en jente som jeg syns er veldig vakker og ser snill ut Hun er to år yngre en meg og bor ikke langt fra meg. Jeg har veldig lyst å komme i kontakt med henne og bli kjent med henne men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Jeg ser henne sjeldent (to ganger i månden) og har ikke mobilnummeret hennes. Jeg vet hvor hun bor og sånt, men føler det blir for dumt å møte opp på døra. Jeg gikk på ungdomskolen med henne i ett år og barneskolen i 5 år så jeg tror hun vet hvem jeg er. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre, og kansje hva jeg ikke bør gjøre? (Sender denne meldingen som gjest pga. jeg vil ikke at identiteten min skal komme frem før tiden er inne )
Ama-gi Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Lurer på om jeg tør å foreslå litt uskyldig informasjonssøking for å kunne treffe henne "helt tilfeldig" på et godt tidspunkt, for eksempel hvis hun går tur med hunden eller noe slikt. Ellers er det jo sommer og sikkert varmt, stranda er kjempefint! Bare sørg for å ha noe naturlig å starte en samtale om ^^
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Stranda ja! Gå dit, og spør om du kan slå deg ned hos hun..Sier hun ja så er det bare å snakke i vei..Og går det bra, så kan du etterhvert spørre om hun vil smøre de ginn med solkrem og greier
Gjest Ukjent;) Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Mr. Olsen: Jeg er 17, hun er 15. Anigmama og epshopp: Takk for tips Stranda er noe uaktuelt siden jeg ikke har peiling på når hun er der. Anigmama: Har ikke noe innsikt i hva hun gjør på dagene så kan derfor ikke ordne "tilfeldig treff". Men hvis jeg kunne, hva skulle jeg gjort?
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Finn ut hvem hu er med, hvem vennene hennes er osv. Det hjalp meg ihvertfall..
Azehead Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Det beste er bare å si hei neste gang du møter hun. Så neste gang igjen kan du ta det enda lengere. Så lett kan du gjøre det. Lykke til!
Bruker-93156 Skrevet 16. juni 2007 Skrevet 16. juni 2007 Tja, 15 årsjenter bruker jo ofte å debutere som drikkere, så da er det vell en mulighet å treffe henne på fjortissfest.
Gjest Ukjent;) Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Takker for alle svar så langt Lite av fjortissfester her, men forstår poenget.. Tror heller det med å si "hei" slår bedre ann, utenom at dette kan ta sin tid.. Epletyv: Jeg vet godt hvem vennene hennes er, men hvordan kan jeg ta fordeler av det?
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 17. juni 2007 Skrevet 17. juni 2007 Prøv å bli god venn med en av vennene hennes, så spør du om msn hennes etterhvert
Gjest Ukjent;) Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har allerede msn adressen hennes, jeg har bare ikke lagt den til for jeg har 0 peiling på hva jeg kan si..
j-- Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har allerede msn adressen hennes, jeg har bare ikke lagt den til for jeg har 0 peiling på hva jeg kan si.. 8886172[/snapback] Bare legg henne til og prat i vei, da? Tror nok det funker bedre enn å ha en "master plan" over msn
DNA Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 (endret) Stranda ja! Gå dit, og spør om du kan slå deg ned hos hun..Sier hun ja så er det bare å snakke i vei..Og går det bra, så kan du etterhvert spørre om hun vil smøre de ginn med solkrem og greier 8875962[/snapback] Show them you're playful! Endret 18. juni 2007 av DNA
salah Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Kan ikke skjønne hvorfor folk er så utrolig sjenerte angående det å møte på ei. Har sett på ei jente som ofte tar bussen der jeg tar den. Igår så jeg hun på Nettby, snakka litt der, fikk MSN, møttes og vi er godt i gang. Er ikke vanskelig, gå fram, spør om noe, start en samtale. Snakk om noe du liker å prate om som kan være til interesse (vi vet jo fra før hvor godt den nye CPUen på PCen tenner på jentene ). Man er ikke sosial når man bekymrer seg over å være det.
Chosen_One Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Stranda ja! Gå dit, og spør om du kan slå deg ned hos hun..Sier hun ja så er det bare å snakke i vei..Og går det bra, så kan du etterhvert spørre om hun vil smøre de ginn med solkrem og greier 8875962[/snapback] Show them you're playful! 8886575[/snapback] HAHAH! Beste klippet EVVER!
Chosen_One Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Man er ikke sosial når man bekymrer seg over å være det. 8887161[/snapback] Det er så riktig som det kan bli. Men når man er såpass ung som trådstarter og jenta er, skal det ikke mye til for å komme i kontakt.
Darkbuster Skrevet 18. juni 2007 Skrevet 18. juni 2007 Jeg har allerede msn adressen hennes, jeg har bare ikke lagt den til for jeg har 0 peiling på hva jeg kan si.. 8886172[/snapback] Bare legg henne til og prat i vei, da? Tror nok det funker bedre enn å ha en "master plan" over msn 8886176[/snapback] Enig med Clvn her. Spørr hvordan det går og hva hun skal idag for eksempel Bare å starte en samtale, kanskje finne ut av hva hun liker av musikk, filmer ect.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå