Gå til innhold

Email oppsett på Nokia 6110 Navigator

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nå hatt Nokia 6110 navigator ett par dager og er kjempefornøyd.Men jeg har et problem:

Hvordan iall verden setter jeg opp en email konto på denne telefonen?Får feilmelding: kan ikke sende/motta pakkedata selv om jeg har satt opp kontoen riktig!Er det noen smarte folk "der ute" som har gjort dette? :cool:

Endret av norsktroll
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du valgt rett tilgangspunkt som e-post programmet skal bruke? Jeg mener å huske at jeg fikk samme feil da jeg valgte mms tilgangspunktet i stedet for GPRS tilgangspunktet. Kommer desverre ikke på noe annet det kan være i farten.

Skrevet
Har du valgt rett tilgangspunkt som e-post programmet skal bruke? Jeg mener å huske at jeg fikk samme feil da jeg valgte mms tilgangspunktet i stedet for GPRS tilgangspunktet. Kommer desverre ikke på noe annet det kan være i farten.

8874099[/snapback]

Jeg har valgt GPRS punkt :)

Og mobilen er så fersk at support på Nokia ei heller vet hvordan man skal gjøre det.Er det spesielt oppsett på symbian?

Skrevet
Hva slags mail konto er det du forsøker å legge til? Brukes det kryptering?

8874210[/snapback]

Nei,prøver å sette opp en helt vanlig mailkonto.

Hadde den samme på min "gamle" Nokia og der var oppsettet ikke problem å sette opp,funket som bare det.

Men som nevnt:symbian har jeg ikke vært borte i.

Og får følgende feilmelding :

pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig

Skrevet
ok. Jeg har da et spørsmål til. Har du testet gprs tilgangspunktet ditt med andre programmer, f. eks. webleser. Fungerer det?

8874297[/snapback]

Jepp min kjære venn,alt annet fungerer og derfor er jeg litt frustrert :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...