Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Oki uten å gjøre noe personangrep så må jeg si at jeg ikke du er så god i dette at du skal undervise i det.

Vel, nå kjenner du ikke til meg, eller hvordan jeg gjør det på byen. Og jeg har drevet med dette lenge nok til å vite hva jeg snakker om, og jeg har hjulpet utallige menn i alle aldre med å få innsikt og selvtillit nok til å få fantastiske kvinner.

Ikke for å virke kjepphøy eller noe her, men dette vet jeg. Jeg har gjort dette så mange ganger til å si at det faktisk fungerer, og hvis du har fått deg en jente som har en såpass dårlig selvtillitt og dårlig sosialkunnskaper at hun ikke takler å være i nærheten av andre folk, er hun ikke noe å samle på.

Mener du man må være "Veldig" sosial for å være på en fest med ukjente?

"Å vise henne din verden er helt greit, men hun burde ha mulighet til å snakke med noen der, andre enn deg.

Hun må kunne være uavhengig av deg, ellers er det helt galt."

Wtf? Det er jo det samme som å si at hun burde ta med seg en venninde på cafe for å ha noen andre å snakke med...

Så hvis du hadde blitt invitert på fest av en kar du har møtt, som du faktisk føler deg trygg på, så hadde du sagt nei fordi du ikke har noen andre å snakke med? Fordi du ikke er sosial nok til å gjøre noe så helt naturlig som å kommunisere med fremmede mennesker?

da er det nok ikke meg det er noe feil med.

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vel, nå kjenner du ikke til meg, eller hvordan jeg gjør det på byen. Og jeg har drevet med dette lenge nok til å vite hva jeg snakker om, og  jeg har hjulpet utallige menn i alle aldre med å få innsikt og selvtillit nok til å få fantastiske kvinner.

Ikke for å virke kjepphøy eller noe her, men dette vet jeg. Jeg har gjort dette så mange ganger til å si at det faktisk fungerer, og hvis du har fått deg en jente som har en såpass dårlig selvtillitt og dårlig sosialkunnskaper at hun ikke takler å være i nærheten av andre folk, er hun ikke noe å samle på.

"Å vise henne din verden er helt greit, men hun burde ha mulighet til å snakke med noen der, andre enn deg.

Wtf? Det er jo det samme som å si at hun burde ta med seg en venninde på cafe for å ha noen andre å snakke med...

Så hvis du hadde blitt invitert med av en kar du har møtt på fest, som du faktisk føler deg trygg på, så hadde du sagt nei fordi du ikke har noen andre å snakke med? Fordi du ikke er sosial nok til å gjøre noe så helt naturlig som å kommunisere med fremmede mennesker?

Pick-Up-Artist

8877805[/snapback]

Nei jeg kjenner ikke deg, men jeg har lagt merke til hva du skriver her på forumet, og hvordan du utrykker deg osv.

Og det er av den erfaringen jeg sier at jeg ikke syns du burde undervise i det.

Om du er en annen i virkeligheten og ikke gjør helt sånn som du utrykker her håper jeg i grunn. Da kan mye av det du sier funke. Men etter det jeg har lest så vil jeg si at mye ikke funker og bare blir dumt.

Jeg er et ekstremt sosialt vesen, så jeg hadde absolutt ikke hatt noe i mot det. Men jeg har venninner som er stikk motsatt og venninner som er mindre sosial, og er derfor jeg sier det.

Og nei det er ikke det samma som og ta med seg en venninne på date. Det er en annen setting, der hun har din "fulle" oppmerksomhet.

På en fest kommer du til å snakke med andre, og det bør hun og ha muligheten til. Er det jeg sier..

Det er mange jenter som er så beskjede at de ikke tør snakke med helt ukjendte folk.

Skrevet
Vel, nå kjenner du ikke til meg, eller hvordan jeg gjør det på byen. Og jeg har drevet med dette lenge nok til å vite hva jeg snakker om, og  jeg har hjulpet utallige menn i alle aldre med å få innsikt og selvtillit nok til å få fantastiske kvinner.

Så hvis du hadde blitt invitert med av en kar du har møtt på fest, som du faktisk føler deg trygg på, så hadde du sagt nei fordi du ikke har noen andre å snakke med? Fordi du ikke er sosial nok til å gjøre noe så helt naturlig som å kommunisere med fremmede mennesker?

Pick-Up-Artist

8877805[/snapback]

Nei jeg kjenner ikke deg, men jeg har lagt merke til hva du skriver her på forumet, og hvordan du utrykker deg osv.

Og det er av den erfaringen jeg sier at jeg ikke syns du burde undervise i det.

Om du er en annen i virkeligheten og ikke gjør helt sånn som du utrykker her håper jeg i grunn. Da kan mye av det du sier funke. Men etter det jeg har lest så vil jeg si at mye ikke funker og bare blir dumt.

Jeg er et ekstremt sosialt vesen, så jeg hadde absolutt ikke hatt noe i mot det. Men jeg har venninner som er stikk motsatt og venninner som er mindre sosial, og er derfor jeg sier det.

Og nei det er ikke det samma som og ta med seg en venninne på date. Det er en annen setting, der hun har din "fulle" oppmerksomhet.

På en fest kommer du til å snakke med andre, og det bør hun og ha muligheten til. Er det jeg sier..

Det er mange jenter som er så beskjede at de ikke tør snakke med helt ukjendte folk.

8877875[/snapback]

Jeje...

Det du må forstå lille venn, er at mennesker drives for det meste av helt andre drifter enn logisk tankegang. og nå kommer du inn i denne diskusjonen med en logisk vinkling, og det er faktisk noe som har veldig lite å gjøre med sosial dynamikk.

Derfor, kan mye av det jeg skriver her inne virke veldig ULOGISK (eller dumt som du kaller det), men fremdeles vil det fungere...

Ser du logikken i DET? ;)

Når jeg sitter her, etter mange års erfaring med dette, og sier at det fungerer. Det vet jeg fordi jeg har opplevd det om og om igjen, så er det vel lite du kan si imot det?

Jeg må på en annen side si at jeg skjønner deg også, for jeg har faktisk forsøkt å snakke med kvinner om dette før, og det er noe de skjønner lite av. Har heldigvis møtt kvinner som også forstår seg på disse prinsippene, og har fått mange interessante samtaler ut av.

Så jeg bebreider deg ikke for de utsagnene du kommer med.

Pick-Up-Artist

Skrevet
Jeje...

Det du må forstå lille venn, er at mennesker drives for det meste av helt andre drifter enn logisk tankegang. og nå kommer du inn i denne diskusjonen med en logisk vinkling, og det er faktisk noe som har veldig lite å gjøre med sosial dynamikk.

Derfor, kan mye av det jeg skriver her inne virke veldig ULOGISK (eller dumt som du kaller det), men fremdeles vil det fungere...

Ser du logikken i DET? ;)

Når jeg sitter her, etter mange års erfaring med dette, og sier at det fungerer. Det vet jeg fordi jeg har opplevd det om og om igjen, så er det vel lite du kan si imot det?

Jeg må på en annen side si at jeg skjønner deg også, for jeg har faktisk forsøkt å snakke med kvinner om dette før, og det er noe de skjønner lite av. Har heldigvis møtt kvinner som også forstår seg på disse prinsippene, og har fått mange interessante samtaler ut av.

Så jeg bebreider deg ikke for de utsagnene du kommer med.

Pick-Up-Artist

8877949[/snapback]

Jeg kan skjønne meg på mye jeg! Men det du sier skjønner jeg meg ikke på! Hadde jeg trodd at det funket hadde jeg sagt så.

Det jeg vet er at det hadde ikke funket på meg, eller noen av mine venninner!

Det fins mange jenter i verden og noen funker det sikkert på.

Personlig er jeg for selvstendig og sta til at noe av det du sier hadde funket.

Og det er så klart mitt grunnlag for å si det jeg sier.

Men fortsett sånn du, jeg tror ikke du får noe bra dame på den måten hvertfall!

Skrevet (endret)

Hehe. Standardsvaret jo! "Fungerer ikke på meg eller venninder".. nei vel.. :roll:

Men nå vet ikke du helt hvordan jeg går fram når jeg sjekker jenter heller da...

Men du tok virkelig ikke poenget mitt. Eller kanskje du gjorde det. For poenget er at du IKKE skal skjønne det.

Så uansett så bekrefter det at du ikke skjønner dette at jeg fremdeles kan fortsette å gjøre det jeg gjør og få fantastiske resultater.

Så du får ha en fortsatt fin kveld snuppa, så krangles vi sikkert senere! ;)

Smask

Endret av PUA
Skrevet

Dine erfaringer som pick up artist vet jeg pent lite om, for alt jeg vet kan alt du si være bullshit og teknikkene dine kun ut ifra det du har lest om den type sjekking. Så å bruke argumenter som "Dette vet jeg, jeg sjarmerer dusinvis av kvinnfolk pr uke, så du tar feil" blir bare teit synes jeg.

Da kan jeg si at jeg har hatt såpass mye erfaring med dating og gutter, at jeg vet hva som funker på meg og ikke. Jeg er noenlunde oppvakt, og kan sette meg i situasjoner. Om gutten jeg "dater" hadde begynt å lede an hele tiden når jeg møter ham, så hadde jeg blitt provosert. Greit at han har lyst på den og den isen fra den og den cafèen, og den og den parken hadde vært uhyre koslig å sitte i akurat nå, men skjer det mer enn en gang i løpet av et møte blir det dumt. Jeg liker å ha kontrollen selv og, å være den som dilter med er ingen artig følelse, uansett hvor flink du måtte være i gamet.

Og anngående fest/sammenkomst, så hadde jeg nok tatt med en veninne. Ikke er jeg så ekstremt sjenert at det gjør noe, men i slike situasjoner hvor en hopper inn i en vennegjeng som kjenner hverandre godt, så vil man bli studert og dømt opp og ned, for vennene skal lage seg en oppfatning av deg. Det er foresten en sær situasjon når det er små sammenkomster, fordi å bli introdusert til venner på den måten er gjerne noe en heller gjør når ting holder på å bli noe. Ikke på første date.

Skrevet

Jeg er av samme oppfatning til deg PUA som flere her. Jeg synes teknikkene dine for å oppnå noe hos medmennesker er altfor motorisk. Det er sant som du sier at ikke all sosial omgang er logisk, men da kan du virkelig heller ikke trekke slike linjer som du altfor ofte gjør her.

Den første kommentaren din beviser min påstand; "Kvinner vil ikke lede, de vil bli ledet." - Dette er da vitterlig individuelt fra person til person. Noen vil ikke bli ledet, andre vil det og noen finnes det ikke fasitsvar på. Det finnes ikke fasitsvar på alle menneskelige relasjoner/sosiale omganger, og da synes jeg du virkelig bør slutte med å fremstå som et.

Skrevet (endret)
Dine erfaringer som pick up artist vet jeg pent lite om, for alt jeg vet kan alt du si være bullshit og teknikkene dine kun ut ifra det du har lest om den type sjekking. Så å bruke argumenter som "Dette vet jeg, jeg sjarmerer dusinvis av kvinnfolk pr uke, så du tar feil" blir bare teit synes jeg.

Deg om det. Og jeg kan selvsagt ikke bevise det over nettet. Men jeg vet veldig godt hva jeg gjør og hvilke resultater det gir.

Og jeg sitter ikke her og bullshitter med noen. Har tross alt nok av andre ting å gjøre om dagen enn å sitte her å "tøffe" meg på diskusjon.no

Det som er saken, er at alle mennesker har felles atferd, og individuell adferd. Og det er den felles atferden som er det jeg sikter meg inn på her.

Men jeg skal ikke gå mer inn på dette, for det hadde nok bare forvirret deg.

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Skrevet (endret)
Jeg er av samme oppfatning til deg PUA som flere her. Jeg synes teknikkene dine for å oppnå noe hos medmennesker er altfor motorisk. Det er sant som du sier at ikke all sosial omgang er logisk, men da kan du virkelig heller ikke trekke slike linjer som du altfor ofte gjør her. 

Den første kommentaren din beviser min påstand; "Kvinner vil ikke lede, de vil bli ledet." - Dette er da vitterlig individuelt fra person til person. Noen vil ikke bli ledet, andre vil det og noen finnes det ikke fasitsvar på. Det finnes ikke fasitsvar på alle menneskelige relasjoner/sosiale omganger, og da synes jeg du virkelig bør slutte med å fremstå som et.

8882445[/snapback]

Vel, nå er mennesker veldig motoriske av seg og følger de samme adferdsmønstrene gjennom hele livet sitt, så å komme inn med en motorisk vinkel gjør alt bare mye lettere.

Sant skal sies så baserer jeg ikke så mye av gamet mitt på direkte rutiner og teknikker, men heller kunnskap om sosial dynamikk, kvinnelig psykologi og evolusjonsteori (faktisk!).

Men det hender jo såklart at jeg tar fram "the big guns" og bruker teknikker skapt for å frembringe spesifike reaksjoner hos det motsatte kjønn. Og ja, Det funker! selv hos kvinner som rett før fortalte at "slikt fungerer ikke på meg" :roll:

Syntes det er litt moro å sitte å diskutere dette her med folk her inne. særlig de kvinnelige, og de har alle sammen den samme oppfatningen: "Dette hadde ikke fungert på meg", "Jeg kjenner meg selv såpass godt..." bla bla bla.

Den samme mentaliteten som går igjen hos 95% av kvinnene jeg har snakket med om dette. Er bare et fåtall som faktisk er frisinnede nok til å innse at man har også en del av hjernen som du faktisk ikke har noe kontroll over, og som er vanvittig lett å manipulere. Og det er faktisk denne delen av hjernen som styrer adferden din, følelsene dine osv... mao styrer DEG!

Jeg satt i en tre timers diskusjon i stad med min far om akkurat dette her, og uten at man kjenner til detaljene rundt dette, så er det umulig å få det til å høres logisk nok ut til at man kan forstå det. Langt mindre godta det. Han fortstod heller ikke hvordan i granskaugen jeg kunne si noe sånt. Så tok jeg og forklarte han et par artige historier, rutiner og slikt, og etter det satt han omtrent å måpte.

Så vi legger den diskusjonen død før den tar av igjen.

Og til de som tviler: JA, jeg har erfaring med dette. Ikke teori-erfaring, men real-life-in-the-trenches erfaring...

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Skrevet

Deg om det. Og jeg kan selvsagt ikke bevise det over nettet. Men jeg vet veldig godt hva jeg gjør og hvilke resultater det gir.

Og jeg sitter ikke her og bullshitter med noen. Har tross alt nok av andre ting å gjøre om dagen enn å sitte her å "tøffe" meg på diskusjon.no

Det som er saken, er at alle mennesker har felles atferd, og individuell adferd. Og det er den felles atferden som er det jeg sikter meg inn på her.

Pick-Up-Artist

8885808[/snapback]

Vel, tøffe deg er nøyaktig det jeg mener du gjør, å ha den nedlatende "tonen" til alt og alle kan brukes for å provosere, men det er også en type forsvarsmekanisme som får deg til å se usikker ut.

Venligst utdyp og forvirr meg.

Skrevet (endret)

Pick-Up-Artist

8885808[/snapback]

Vel, tøffe deg er nøyaktig det jeg mener du gjør

8885994[/snapback]

Nok en gang: Deg om det.

Usikkerhet? Vel, vet ikke hvem som er usikker på seg selv her: Den som tror på alt samfunnet sier er sosialt akseptabelt og gjemmer seg i en liten comfortboble, eller den som skjønner at det finnes unntak til regelen og faktisk tør å backe det opp?

Pick-Up-Artist

Endret av PUA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...