Gå til innhold

Mafia - Inne på hotellet, hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Faktisk så betaler man ikke 1,- pr melding man poster her på forumet,

så man kan skrive så lange poster en vil helt gratis :) Behøver ikke spare på orda nei, kan skrive av hjertens lyst så MYE en orker.. skriv så folk

kan lese uten å tenke på ekle "spare-1-kr-på-sms-fjortiZZZZer"

 

Blææææ !!

Lenke til kommentar
tosk,,kan ikke noe for at jeg er trøndersk jeg,,sorry da..idiopt,,,har du spillet eller ikke??? :evil:

 

Jeg er også trønder, men jeg har ikke 2 ekstra komma-taster, og mangler ikke "e" i "de", "d" i "du" osv.

Du betaler ikke for hver enkelt bokstav du skriver her, og du kan skrive nesten så mye du vil - kanskje tar folk deg mer seriøst.

 

Btw: skift topic, ellers blir vel denne tråden sperret når moderatorene kommer på jobb.

Lenke til kommentar

ja det er døDfødt. viss du omformulerer spørsmålet ditt til å inneholde spill, hvilket brett, hva problemet er så er det mulig å få hjelp. og vennligst ikke skriv med dialekt. det er utrolig irriterendes å måtte tolke annenhvert ord. skriv rent nynorsk eller bokmål. eller samnorsk. takk

Lenke til kommentar

Ka i heite helvete er det som feiler folk her på forumet???? En fyr spør om hjelp og skriver sån at ikkje alle forstår det, men ka er poenget med å lage en heil masse poster for å kritisere. Forstår du ikkje ka han skrive så trenger du ikkje å svare. For å svare på spørsmålet skal du opp i toppen av hotellet der skal du opne ei dør med den nøkkelen du fant nede. Håper dette hjelper.

 

 

-slutt å kritiser alt som ikkje er like perfekt som deg sjølv-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...