Gå til innhold

Høyfrekvent lyd fra MIST 500W


Anbefalte innlegg

Noen som har vært borti at psuen ( i dette tilfellet MIST 500W) gir fra seg en konstant høyfrekvent lyd som vedvarer også etter at pcen er slått av? Forsvinner først når jeg fysisk skrur av psu... Er jo en garantisak, men synd å måtte betale ørten hundringser for å sende den inn for rep, og NOT fun å være uten i 2 uker... Håper noen har forslag til utbedring før jeg må bite i gresset. :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde samme problem med en Chieftec 360w..

Dette skjer ofte med litt billigere PSU'er, men MIST er jo kjent for bra kvalitet.

 

Har hørt snakk om at spolene som benyttes i de litt billigere PSU'ene er av dårlig kvalitet og at det derfor kan forårsake den elektriske støyen.. Har ikke videre god greie på rep. av PSU men garantien mister du..

 

Jeg ville venta 2 uker :)

Lenke til kommentar
Hadde samme problem med en Chieftec 360w..

Dette skjer ofte med litt billigere PSU'er, men MIST er jo kjent for bra kvalitet.

 

Har hørt snakk om at spolene som benyttes i de litt billigere PSU'ene er av dårlig kvalitet og at det derfor kan forårsake den elektriske støyen..  Har ikke videre god greie på rep. av PSU men garantien mister du..

 

Jeg ville venta 2 uker :)

8870625[/snapback]

 

Takker for svar:-)

Men er det faktisk jeg som må betale all frakt når varen er "defekt"?

Arrrgh! Får heller kjøpe en til før jeg sender inn Misten... :no: Gøy med 2...

:hm:

Lenke til kommentar
Noen som har vært borti at psuen ( i dette tilfellet MIST 500W) gir fra seg en konstant høyfrekvent lyd som vedvarer også etter at pcen er slått av? Forsvinner først når jeg fysisk skrur av psu... Er jo en garantisak, men synd å måtte betale ørten hundringser for å sende den inn for rep, og NOT fun å være uten i 2 uker... Håper noen har forslag til utbedring før jeg må bite i gresset. :no:

8870216[/snapback]

 

Det har vært litt kjent med disse PSU'ene. Flere som har meldt her på forumet om denne pipingen både fra 600W og 500W. Du må bare sende den inn og få en ny tilbake. Og ærlig talt, har du råd til en PSU til 1000,-, så tror jeg at 100,- i frak ikke gjør så mye forskjell.

 

Du kan jo se det på denne måten: Trist om det var en billig PSU hvor porto ville kostet mer enn PSU'en...

 

Dessuten, du betaler vel bare for frakt en vei? Tror det kommer på 125,-, Smart pakke fra posten kan jo romme hva du vil og hvor tungt du vil ha det.

Lenke til kommentar
Noen som har vært borti at psuen ( i dette tilfellet MIST 500W) gir fra seg en konstant høyfrekvent lyd som vedvarer også etter at pcen er slått av? Forsvinner først når jeg fysisk skrur av psu... Er jo en garantisak, men synd å måtte betale ørten hundringser for å sende den inn for rep, og NOT fun å være uten i 2 uker... Håper noen har forslag til utbedring før jeg må bite i gresset. :no:

8870216[/snapback]

 

Det har vært litt kjent med disse PSU'ene. Flere som har meldt her på forumet om denne pipingen både fra 600W og 500W. Du må bare sende den inn og få en ny tilbake. Og ærlig talt, har du råd til en PSU til 1000,-, så tror jeg at 100,- i frak ikke gjør så mye forskjell.

 

Du kan jo se det på denne måten: Trist om det var en billig PSU hvor porto ville kostet mer enn PSU'en...

 

Dessuten, du betaler vel bare for frakt en vei? Tror det kommer på 125,-, Smart pakke fra posten kan jo romme hva du vil og hvor tungt du vil ha det.

8870691[/snapback]

For all del :!: ... er ikke penger det står på, men prinsippet. Bare litt synd å kjøpe en vare som ikke er 100%, for så å betale for returer.

Men litt risiko er det jo selvsakt når man handler på nett :) MYE billigere kontra lokale butikker anyways :thumbup: ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...